Αισιοδοξία για σωτηρία του πλοίου “ΕΛΛΗ Τ.” και έναρξη των δρομολογίων του στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς, εξέφρασαν προχθές στελέχη της ρεθεμνιώτικης ναυτιλιακής εταιρείας Cretan Lines. Παράλληλα, τόνισαν ότι είναι “ζωντανό” το εγχείρημα της Cretan Lines. Ωστόσο, κυρίαρχο ζήτημα παραμένει το οικονομικό.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Ρεθύμνου “Team Fm”, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, κ. Γιώργος Δούσμανης, υποστήριξε ότι άμεσα απαιτούνται περίπου 600 χιλιάδες ευρώ, ώστε να επιτευχθεί η μεταβίβαση του πλοίου στην εταιρεία, ενώ ακολούθως τα στελέχη της C.L. θα αναζητήσουν τα υπόλοιπα χρήματα -περίπου 1,5 εκ. ευρώ-που χρειάζονται για να πληρωθούν οι υποχρεώσεις και να δρομολογηθεί το πλοίο στη γραμμή.
Μέχρι στιγμής, έχουν δοθεί 2,8 εκ. ευρώ από την εταιρεία για το πλοίο, τα χρήματα που έχει πάρει η Cretan Lines από την ασφαλιστική εταιρεία καταβάλλονται στην τράπεζα και απομένουν περίπου 600 χιλιάδες για να γίνει δυνατή η αποπληρωμή των δόσεων και άρα η μεταβίβαση του πλοίου. «Αυτά χρειάζονται για να έρθει στην κυριότητα της εταιρείας. Για μένα είναι παράλογο να σκεφτόμαστε ότι το πλοίο αυτό έχει χαθεί. Είμαστε πολύ κοντά στην απόκτησή του και όλα τα υπόλοιπα, αν ξεκινήσει να δουλεύει το πλοίο θα είναι όλα πιο εύκολα», είπε ο ίδιος.
Τον τελευταίο μήνα έχουν γίνει προσπάθειες για τη μεταφορά του πλοίου από τον μόλο της Δραπετσώνας στον μόλο Αμπελάκια της Ελευσίνας, με αποτέλεσμα να εξοικονομούνται χρήματα.
«Καταφέραμε και πήραμε το πλοίο από τον μόλο της Δραπετσώνας και το μεταφέραμε στα Αμπελάκια της Ελευσίνας. Δεν σας κρύβω ότι ήταν μία δύσκολη προσπάθεια, γιατί το πλοίο έχει ασφαλιστικά μέτρα, έχει κατασχέσεις και είναι δύσκολο να το μεταφέρεις από ένα σημείο σε άλλο. Παρόλ’ αυτά με δικαστικές αποφάσεις, καταφέραμε να το μεταφέρουμε σε σημείο πιο σίγουρο. Από τα 51 χιλιάδες ευρώ που δίναμε, πέσαμε στα 8.500 ευρώ το μήνα, οπότε κατ’ αρχήν είναι μία καλή εξέλιξη και εμείς συνεχίζουμε με τον στόχο μας, που είναι η μεταβίβαση του πλοίου για να μπορέσουμε να μιλήσουμε διαφορετικά στον κόσμο ώστε να μας βοηθήσει κι αυτός».
Ο κ. Δούσμανης δεν έκρυψε την πικρία του για το γεγονός ότι οι ρεθεμνιώτες είναι επιφυλακτικοί με την οικονομική στήριξη της εταιρείας, υποστηρίζοντας: «Αισθανόμαστε μόνοι, γιατί όλες αυτές οι προσπάθειες που κάνουμε χρειάζονται λεφτά, πράγμα που δεν υπάρχουν. Εχουμε προσωπικά εξασθενήσει, αλλά δεν το βάζουμε κάτω και προσπαθούμε να πετύχουμε τον σκοπό μας, να ξαναγυρίσει δηλαδή το πλοίο στο Ρέθυμνο. Ξέρουμε ότι υπάρχει πρόβλημα στην αγορά, όμως αν θέλουμε καράβι στο Ρέθυμνο πρέπει όλοι να δείχνουμε τη βοήθειά μας, έστω και με λίγα χρήματα».
Συμπλήρωσε, πάντως, πως εάν δεν γίνει η μεταβίβαση του πλοίου, τα στελέχη της εταιρείας δεν πρόκειται να ζητήσουν χρήματα από τους ρεθεμνιώτες. «Αν δεν γίνει η μεταβίβαση του πλοίου, δεν θα βγούμε στον κόσμο να ζητήσουμε λεφτά».
Σε ό,τι αφορά τις φθορές που προέκυψαν στο πλοίο, στον κεντρικό πίνακα και την απώλεια τηλεοράσεων και μηχανημάτων από τον χώρο του λογιστηρίου, ο πρόεδρος της CL είπε πως για το θέμα έχει επιληφθεί η δικαιοσύνη μετά την υποβολή μήνυσης κατά παντός υπευθύνου. Επιπλέον, υποστήριξε ότι υπάρχει 24ωρη φύλαξη και πως στο εξής δεν θα δημιουργηθούν άλλα προβλήματα.
«Χάθηκαν πέντε τηλεοράσεις και κάποια μηχανήματα από το λογιστήριο, έγιναν ζημιές στον κεντρικό πίνακα, αλλά αυτά σταμάτησαν. Εχουν πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης. Είναι υπεύθυνοι οι φύλακες, που ήταν στο πλοίο, είτε τα πήραν, είτε όχι. Αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να κάτσουν να βρουν μία άκρη, γιατί αν δεν το κάνουν, θα το κάνουμε εμείς με τη δικαιοσύνη. Εχει γίνει μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Και κανείς δεν θα πάρει χρήματα αν δεν ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση».
Βασικά από τήν εναρξη των δρομολογιων του πλοιου φανηκε οτι ειχε στηθει ενα
μαγαζακι που εξυπηρετουσε καποιους και κατι.
Τα λεω αυτα γιατι στο πρωτο δρομολογιο μιλησα με καποιους, εδωσα το τηλεφωνο και περιμενα να με καλεσουν να μιλησουμαι για το πλοιο και την προσφορα εργασιας που εκανα(Ειμαι Α’Μηχ/κος ακομα ομως περιμενω.