Οι γεύσεις της Κρήτης αλλά και όλης της Ελλάδας, αποκτούν ολοένα και περισσότερους φίλους στο εξωτερικό. Το 2014 η Ελληνική Πρεσβεία στο Κουβέιτ είχε διοργανώσει εκδηλώσεις με τις οποίες κάτοικοι και επιχειρηματίες της χώρας αυτής είχαν γνωρίσει από κοντά κρητικά προϊόντα και εδέσματα. Τώρα, σε ορισμένα σούπερ μάρκετ του Κουβέιτ μπορεί κανείς να δει ελληνικά προϊόντα – λίγα φυσικά καθώς πρόκειται για μια νέα αγορά.
Π.χ. σε σούπερ μάρκετ του Κουβέιτ είδαμε βιολογικές ελιές από την Ελλάδα (φωτ.). Είναι φανερό ότι Περιφέρεια και Δήμοι σε συνεργασία με το υπουργειο Εξωτερικών και τις πρεσβείες μας στο εξωτερικό και σε συνδυασμό με τη συμμετοχή τους σε διεθνείς εκθέσεις μπορεί να παίξουν σημαντικό ρόλο στην προβολή και προώθηση των προϊόντων μας σε παγκόσμιες αγορές, σε δύση και ανατολή. Ακόμα και σε νέες για τη χώρα μας, αγορές. Θέληση να υπάρχει!
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.