Την ώρα που το Πολυτεχνείο Κρήτης εκπέμπει σήμα κινδύνου, εξαιτίας της έλλειψης χρηματοδότησης, εντός του παράγεται εξαιρετικά σημαντικό έργο από καθηγητές, ερευνητές και φοιτητές. Πριν λίγες ημέρες, παρουσιάσαμε χαρακτηριστικά μέσα από τις στήλες των “Χανιώτικων νέων”, το προηγμένο ιπτάμενο σύστημα συλλογής πληροφοριών, αλλά ακόμα και για μετρήσεις του υπεδάφους από τον… αέρα (!) που αναπτύχθηκε από φοιτητές του Πολυτεχνείου Κρήτης και προκρίθηκε στον 8ο διεθνή φοιτητικό διαγωνισμό ψηφιακής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας (Ennovation 2015). Οπως επίσης την πρόταση διδακτορικής φοιτήτριας για σύστημα ελέγχου της κατανάλωσης ενέργειας σε εταιρείες.
Πρόσφατα, ωστόσο, η Σύγκλητος του Πολυτεχνείου είχε επισημάνει ότι το ταμειακό υπόλοιπο του Πολυτεχνείου Κρήτης ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε μόλις 223.368 ευρώ, ενώ το σύνολο των υποχρεώσεών του φτάνει τα 1.381.963 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι ο «συνδυασμός της παντελούς έλλειψης χρηματοδότησης, των ασφυκτικών διαδικασιών του δημοσίου και της αποθάρρυνσης δράσεων εξωστρέφειας που μπορούν να προσελκύσουν πρόσθετους πόρους, οδηγεί το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο σε υποβάθμιση».
Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει γνώση του θέματος; Θα επιδείξει το απαιτούμενο ενδιαφέρον όχι μόνο για το Πολυτεχνείο, αλλά γενικότερα για την εκπαίδευση; Οι τοπικοί φορείς θα πάρουν θέση; Επιτέλους, φτάνει πια με την απαξίωση της εκπαίδευσης.