Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου, 2025

Μισές αλήθειες για τις διαφημίσεις τραπεζών

Ντόρος πολύς για τις διαφημιστικές δαπάνες του 2015 των Συστημικών Τραπεζών που δίδονται στη δημοσιότητα το τελευταίο διάστημα. Διαβάζοντας τα στοιχεία κάποιος μπορεί να βγάλει συμπεράσματα. Αλλά θα βγάλει αυτά που θέλει και θα είναι σίγουρα διαφορετικά από του “απέναντι”. Μπορείς να σταθείς για παράδειγμα στα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που έλαβε φιλοκυβερνητική εφημερίδα ή αντίστοιχα σε ανάλογα ποσά που έλαβαν τηλεοπτικοί σταθμοί με κριτική στάση απέναντι στην κυβέρνηση.
Πάντως τα στοιχεία λένε τη μισή αλήθεια, γιατί στις σχετικές λίστες υπάρχουν και ποσά που δόθηκαν προς διαφημιστικές εταιρείες οι οποίες επέλεξαν που θα δώσουν τις διαφημίσεις των τραπεζών.
Για παράδειγμα, σε ό,τι αφορά την Εθνική Τράπεζα και την Κρήτη, το 2015, βάσει της λίστας που έδωσε στη δημοσιότητα, κατέβαλε κατευθείαν σε τηλεοπτικούς σταθμούς του νησιού περίπου 8.000 ευρώ. Δεν φαίνονται όμως τα ποσά που εισέπραξαν τα Μ.Μ.Ε. μέσω διαφημιστικών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα “Χ.Ν.”. Ογδόντα οκτώ ολόκληρα… ευρώ εισέπραξαν για διαφήμιση της Εθνικής Τράπεζας το 2015. Η πληρωμή όμως έγινε μέσω διαφημιστικής εταιρείας, συνεπώς δεν φαίνεται στη σχετική λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η τράπεζα.
Το ίδιο προφανώς συμβαίνει και με όλες τις τράπεζες και με όλα τα ΜΜΕ. Ψύλλους στ’ άχυρα, λοιπόν, αναζητάμε και παίζουμε με μισές αλήθειες.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα