Με συμμετοχές από την Σέρρες, Θεσσαλονίκη, Αργος αλλά και από το… Λος Αντζελες πραγματοποιήθηκε χθες το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης το οποίο μετρούσε και φέτος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Η εκκίνηση δόθηκε το πρωί χθες από την πλατεία Δικαστηρίων και ο τερματισμός το απόγευμα στο γραφικό χωριό του Δήμου Αποκορώνου Νίππος όπου εκεί στην ταβέρνα “Ιπποκορώνιον” έγιναν οι απονομές των επάθλων και των αναμνηστικών του αγώνα. Μία μέρα πριν έγινε στην Πλατεία Αθηναγόρα (μπροστά από την Μητρόπολη Χανίων) ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων και εκεί ο κόσμος είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τα παλιά αυτοκίνητα.
Διοργανωτής ήταν ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Παλαιών Αυτοκινήτων Κρήτης με την συμμετοχή και του Δήμου Αποκορώνου και ο πρόεδρος του ΣΙΠΑΚ Βαγγέλης Κακούρης δήλωσε την ικανοποίηση του για τον αγώνα που κύλησε χωρίς απρόοπτα: “Ο ΣΙΠΑΚ διοργανώνει 3 αγώνες το χρόνο και από αυτούς το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης που διεξάγεται το καλοκαίρι μετράει στο πρωτάθλημα Ελλάδας. Φέτος πιστεύω ότι κάναμε μία ακόμα καλή διοργάνωση, προσέχουμε τους συμμετέχοντες και περνούν καλά, διότι αυτό είναι και το ζητούμενο.
Επίσης θεωρούμε αρκετά ικανοποιητική την συμμετοχή οδηγών ειδικά εκτός Κρήτης αφού δυστυχώς λόγω εκδηλώσεων και κοινωνικών και οικογενειακών όπως γάμων και βαφτίσεων κάποια πληρώματα δικά μας -μέλη του συλλόγου -δεν μπόρεσαν να λάβουν μέρος φέτος. Ευχάριστη έκπληξη η συμμετοχή ζευγαριού που διαμένει στο Λος Αντζελες , έκανε διακοπές εδώ και έλαβε μέρος για πρώτη φορά με εξαιρετική επιτυχία καθώς ήταν 3ο στην γενική κατάταξη. Κάνουμε ότι μπορούμε και μακάρι να καταφέρουμε στο μέλλον να ξεφύγει ακόμα περισσότερο από τα όρια της χώρας μας”.
Ο δήμαρχος Αποκορώνου Χαράλαμπος Κουκιανάκης σημείωσε από την πλευρά του ότι τέτοιες προσπάθειες δεν μπορούν παρά να βρίσκουν κάθε χρόνο την στήριξη του Δήμου. Αλλωστε το παλιό αυτοκίνητο όπως και το παλιό κρασί όσο περνάει ο καιρός μεγαλώνει η αξία του όπως τόνισε. Οπως είπε: “Μία ομάδα με ιδιαίτερη κουλτούρα έχοντας στρέψει την προσοχή της στην διατήρηση του παλαιού αυτοκινήτου και δίνοντας ένα πολύ μεγάλο ποσό για την συντήρηση του, δίνει τη χαρά σε όλους εμάς να γυρνάει η σκέψη μας στα παλιά. Τείνει να γίνει θεσμός αυτό το Ιστορικό Ράλλυ και μέσα από τέτοιες δράσεις που εμείς ως Δήμος στηρίζουμε έμπρακτα, δίνουμε την ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τον τόπο μας. Να γνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Αποκόρωνα για να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο τον τουρισμό και να επενδύουμε στο μέλλον αυτού του τόπου”.
Τα αποτελέσματα:
Γενική κατάταξη (οι 6 πρώτοι)
1ος: 16.Νασόπουλος Λ. – Καουτσκης Μιχάλης Peugeot 504 1977
2ος: 10.Αρβανίτης Νικ.-Χαραλαμπάκη Ιωαν. Lancia Fulvia 1972
3ος: 11.Σταθούλης Γεώργιος – Σταθούλη Αλεξάνδρα Lancia Fulvia 1974
4ος: 12.Kισσανδράκης Γιώργος -Kισσανδράκη Ε. Cadilac Devile 1974
5ος: 3.Πετρουλάκης Βασίλης- Παπαδοπούλου Εύη Triumph TR4 1964
6ος: 9.Βενιανάκης Κώστας -Βενιανάκη Αντ. Toyota Celica 1972
Κατηγορίες E & D
1ος: 2.Χαβρεδάκης Νίκος – Αλυγιζάκης Ευτύχης BMW 501 1959
2ος: 1.Καραγιαννίδης Παύλος – Καλογρίδου Βάσω Jeer Willys MB 1940
Κατηγορία F
1ος: 3.Πετρουλάκης Βασίλης- Παπαδοπούλου Εύη Triumph TR4 1964
2ος: 6.Κουτσάκης Μάνος – Τριπολιτάκης Μαν. Μazda 1500 Deluxe 1969
3ος: 5.Μιτσικολάβας Βασ. -Γαροφαλλάκη Ευαγ. Mercedes W108 1966
4ος: 4.Παπαδομανωλάκης Αλεξ. – Παπαδομανωλάκης Μαν. Ford Mustang 1966
Κατηγορία G (οι δέκα πρώτοι)
1ος: 16.Νασόπουλος Λ. – Καουτσκης Μιχάλης Peugeot 504 1977
2ος: 10.Αρβανίτης Νικ.-Χαραλαμπάκη Ιωαν. Lancia Fulvia 1972
3ος: 11.Σταθούλης Γεώργιος – Σταθούλη Αλεξάνδρα Lancia Fulvia 1974
4ος: 12.Kισσανδράκης Γιώργος -Kισσανδράκη Ε. Cadilac Devile 1974
5ος: 9.Βενιανάκης Κώστας -Βενιανάκη Αντ. Toyota Celica 1972
6ος: 24.Σαρρής Ελευθ. – Σαρρής Ιωάννης Toyota Corolla 1985
7ος: 7.Ψαράκης Γεώργιος – Αρχοντάκης Γ. BMW 3.0CS 1971
8ος: 20.Γιαννούλης Εμμ. – Ηλιοπούλου Ελένη Alfa Romeo Gulietta 1980
9ος: 23.Μπικουβαράκης Κ. – Μπικουβαράκη Ντίνα Mercedes W123 1984
10ος: 19.Kατσικας Γιώργος – Κατσικα Αριάδνη Fiat 128 Berlinetta 1979
Βραβεύτηκαν επίσης το όχημα που ήρθε από πιο μακρυά (Γιαννούλης Εμμ. – Ηλιοπούλου Ελένη από Αργος), το παλαιότερο όχημα (Καραγιαννίδης Παύλος – Καλογρίδου Βάσω Jeer Willys MB 1940), το αυτοκίνητο με τα περισσότερα κυβικά (Kισσανδράκης Γιώργος -Kισσανδράκη Ε. Cadilac Devile) και αυτό με τα λιγότερα (Ούστριας Ραφαήλ – Ούστριας Κων/νος Citroen 2CV) οι πρωτοεμφανιζόμενοι Σαρρής Ελευθ. – Σαρρής Ιωάννης καθώς επίσης και ο μικρότερος που βρέθηκε σε πλήρωμα δηλαδή ο μικρός Γιάννης Πετρουλάκης.