Κινηματογραφικό σκηνικό από περασμένες δεκαετίες θύμιζαν οι κεντρικοί δρόμοι της πόλης μας, εκεί που το πρωί της Κυριακής 32 καλοδιατηρημένα – φανταχτερά ιστορικά – κλασικά αυτοκίνητα, από το 1930 μέχρι και 1986, έλαβαν μέρος στο 7ο Ιστορικό Σιρκουί Χανίων που διοργάνωσε με επιτυχία και φέτος ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Παλαιών Αυτοκινήτων Κρήτης (Σ.Ι.Π.Α.Κ.).
Aυτοκίνητα και πληρώματα με αφετηρία την πλατεία της Δημοτικής Αγοράς κινήθηκαν σε μια κυκλική χρονομετρημένη διαδρομή ακριβείας, περνώντας από τις οδούς Ελ. Βενιζέλου, Αν. Παπανδρέου, πλατεία Δικαστηρίων, Ι. Σφακιανάκη και Στρ. Τζανακάκη. Οι ανοιξιάτικες συνθήκες συγκέντρωσαν πλήθος κόσμου κατά μήκος της διαδρομής, ενώ δεκάδες ήταν αυτοί που παρακολούθησαν τον αγώνα καθισμένοι στα καφέ που βρίσκονται στις παραπάνω οδούς. Να σημειωθεί ότι το ιστορικό σιρκουί είναι μια προσπάθεια του Συλλόγου για αναβίωση του φημισμένου αγώνα ταχύτητας, που για μια και μοναδική φορά είχε διεξαχθεί το 1971, τότε που πραγματοποιούνταν αγώνες αυτοκινήτων μέσα στις πόλεις.
Στο αγωνιστικό μέρος του αγώνα την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη κέρδισαν οι Νίκος Χαβρεδάκης – Ευτύχης Αλυγιζάκης που συμμετείχαν με ένα Ford Model A του 1930. Το πλήρωμα κέρδισε επίσης και την κατηγορία “C”. Στη δεύτερη θέση της γενικής και πρώτη στην κατηγορία “F” κέρδισαν οι Βαγγέλης Κακούρης – Γιάννης Αλεξανδράκης με ένα Ford Cortina MKII του 1967. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Μάριος Πετροδασκαλάκης – Μανώλης Ανδρουλάκης με Vauxhall Viva του ’71, ενώ με την επίδοση αυτή κατέκτησαν την πρώτη θέση στη κατηγορία “G”. Την πρώτη εξάδα της γενικής συμπλήρωσαν για την τέταρτη θέση το πλήρωμα Νίκος Βλαμάκης – Λεωνίδας Νασόπουλος με BMW 20002 Ti του ’72. Το πλήρωμα κατέκτησε και τη δεύτερη θέση στην κατηγορία “G”. Πέμπτοι τερμάτισαν οι Νίκος Τσουρουνάκης – Βάσω Τσουρουνάκη με BMW 1602 του ’73, τρίτη θέση στην κατηγορία “G”, ενώ οι Γιάννης Κλουβιδάκης – Ασπα Ζαχαράκη τερμάτισαν στην έκτη θέση της γενικής οδηγώντας ένα Mazda RX 7 του ’82. Στις υπόλοιπες θέσεις των κατηγοριών είχαμε για την “Ε” στη δεύτερη θέση τους Χρήστο και Γιάννη Κοκολογιάννη με Mercedes 170S του ’50 (έβδομη γενικής), ενώ στην τρίτη θέση για την ίδια κατηγορία τερμάτισαν οι Παύλος Καραγιαννίδης – Βάσω Καλογρίδη με Jeep Willys του 1940. Στην κατηγορία “F” το πλήρωμα από την Αθήνα Άρης Λουμίδης (Asterix) – Νίκος Λουμίδης με Corvette Stingray του ’68 κατέκτησαν τη δεύτερη θέση, (όγδοη γενικής), ενώ στην τρίτη ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Παπαδομανωλάκης – Αντώνης Λουλαδάκης με Mercedes 280SE του 1970. Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Βασίλης Πετρουλάκης – Εύη Παπαδοπούλου με Triumph TR4 του ’64, στην πέμπτη ήταν το πλήρωμα Σταμάτης Μαρινάκης – Μαρία Μαρινάκη με VW Beetle του 1966 και στην έκτη θέση τερμάτισαν οι Λευτέρης Γαλάνης – Γιώργος Γαλάνης με Fiat 500 του ’68. Οι Δημήτρης Φραντζεσκάκης – Μανώλης Τραχανατζής με Ford Escort MKI του ’73 τερμάτισαν στην πέμπτη θέση της κατηγορίας “G”, (ένατη γενικής), ενώ στην πρώτη εξάδα της ίδιας κατηγορίας είχαμε τους Φώτη Βλάχο – Μαρία Βλάχου με Μini Cooper του 1977 (δέκατη θέση γενικής).