21.4 C
Chania
Τετάρτη, 12 Μαρτίου, 2025

Επικοινωνιακή “επίθεση” για άνοδο του τουρισμού

Κ. ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ
Με “όπλο” το διαδίκτυο ξεκινά η επικοινωνιακή “επίθεση” της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού για την αύξηση της τουριστικής κίνησης και το 2014, με τα πρώτα μηνύματα να είναι ήδη θετικά από αυτές. Στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, για την παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής, η αρμόδια υπουργός Ολγα Κεφαλογιάννη, αφού στάθηκε στην αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας, που συντελέστηκε το προηγούμενο διάστημα, ανέφερε ότι φέτος για πρώτη φορά η Ελλάδα θα ξεκινήσει την επικοινωνιακή της δράση τον τρέχοντα μήνα και θα ενταθεί έως τον Απρίλιο.
Μεταξύ άλλων, η υπουργός ανάφερε δράσεις για τόνωση των προορισμών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και προς την κατεύθυνση αυτή ανακοίνωσε πρωτοβουλία για ενίσχυση του “City Break” (διακοπές μικρής διάρκειας) στην αγορά της Τουρκίας, με αφορμή το άνοιγμα γραφείου στην Κωνσταντινούπολη. Την ίδια στιγμή στη διεθνή τουριστική έκθεση του Λονδίνου (WTM) ετοιμάζεται ειδική διαφημιστική καμπάνια.
Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ Πάνος Λειβαδάς διευκρίνισε ότι η Ελλάδα δεν θα συμμετάσχει σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις, αλλά θα γίνει μία επιλογή, απόρροια του μειωμένου προϋπολογισμού κατά 40% σε σχέση με πέρυσι. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, όπως τονίστηκε, η Ελλάδα θα είναι παρούσα στα μεγάλα διεθνή ραντεβού του τουρισμού.
Τα επικοινωνιακά εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση τουριστών είναι δυο νέα διαφημιστικά σποτ -δημιουργήματα του Κώστα Τσεκλένη- με θέμα το φθινόπωρο που θα βγουν σύντομα “στον αέρα”, νέα λευκώματα, καθώς και αναβάθμιση του Visit Greece, που πλέον θα εμφανίζεται σε έξι γλώσσες. Σε κάθε περίπτωση δε, ο Ε.Ο.Τ. θα δώσει το “παρών” σε σημαντικά συνεδριακά δρώμενα ανά τον κόσμο.

ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Φ.Π.Α.
Στο μεταξύ, στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε η διήμερη συνάντηση της επιτροπής της ECTAA (Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Γραφείων των κρατών της Ευρώπης), υπό την προεδρία του Μάριου Καμμένου (Γενικού Γραμματέα του ΗΑΤΤΑ – Σύνδεσμος Τουριστικών Πρακτόρων Ελλάδας) καθώς, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση κρίθηκε επιβεβλημένη, μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου σχετικά με το Ειδικό Καθεστώς Φ.Π.Α.
Με την απόφαση αυτή, τουλάχιστον είκοσι χώρες καλούνται ν’ αλλάξουν την εθνική τους νομοθεσία για τον Φ.Π.Α. των τουριστικών γραφείων, ενώ το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιβεβαίωσε ότι η Ελλάδα, η Πολωνία, Ιταλία, Τσεχία, Γαλλία, Φιλανδία, Πορτογαλία και Ισπανία εφαρμόζουν το ειδικό καθεστώς για τα τουριστικά γραφεία με ορθό τρόπο, επεκτείνοντας το ειδικό καθεστώς σ’ όλες τις συναλλαγές, ανεξάρτητα εάν ο πελάτης είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο, ή τουριστικό γραφείο.
Ο “ΗΑΤΤΑ” και η “ECTAA” υποστηρίζουν από το 2002 την πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να αναθεωρηθεί η ισχύουσα νομοθεσία που διέπει το Ειδικό Καθεστώς Φ.Π.Α. με στόχο τη διατήρηση των θετικών στοιχείων και την απλοποίηση που παρέχει ήδη το Ειδικό Καθεστώς Φ.Π.Α. – αλλά και τη διόρθωση των όποιων ανισοτήτων και στρεβλώσεων έχουν παρατηρηθεί, με την ανάπτυξη της αγοράς και τη διαφορετική εφαρμογή του ειδικού καθεστώτος Φ.Π.Α. στην Ευρώπη.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα