Με «όπλο» το διαδίκτυο ξεκινά η επικοινωνιακή «επίθεση» της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού για την αύξηση της τουριστικής κίνησης και το 2014, με τα πρώτα μηνύματα να είναι ήδη θετικά από αυτές. Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου, για την παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής, η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, αφού στάθηκε στην αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας που συντελέστηκε το προηγούμενο διάστημα, ανέφερε ότι φέτος για πρώτη φορά η Ελλάδα θα ξεκινήσει την επικοινωνιακή της δράση τον τρέχοντα μήνα και θα ενταθεί έως τον Απρίλιο.