Την εμπειρία του από τον ΔΕΔΔΗΕ μεταφέρει στα “Χ.ν.” ο αναγνώστης μας Λ. Τ., γράφοντας αναλυτικά: «Από αρχές του μήνα υποβάλαμε αίτημα για επανασύνδεση ηλεκτρικής παροχής στoν ΔΕΔΗΕ, υπεγράφη η σύμβαση στις 7-4-2020 και μέχρι σήμερα (17/4) δεν έχει γίνει η επανασύνδεση! Είμαστε χωρίς ρεύμα από αρχές του μηνά! Το περιβόητο τηλέφωνό τους δεν απαντάει ή σε βάζει σε αναμονή (τη δεύτερη φορά παρακαλώ 25 λεπτά). Εχουμε πάρει ό,τι τηλέφωνο υπάρχει τοπικά και κανείς δεν απαντάει! Τι πρέπει να κάνουμε; Να παρανομήσουμε σηκώνοντας την ασφάλεια του ρολογιού; Γιατί αυτή είναι η ενέργεια που πρέπει να γίνει από τον ΔΕΔΔΗΕ! Πού αλλού μπορούμε να απευθυνθούμε και να το καταγγείλουμε μπας και ιδρώσουν και μας δώσουν ρεύμα;».
Θα στείλετε mail στα κεντρικά της εταιρίας στην Αθήνα και θα γράφετε επακριβώς τι έχει συμβεί μαζί με τα πλήρη στοιχεία της γραμμής σας. Θα βρείτε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ιστοσελίδα της ΔΕΔΔΗΕ. Απαντάνε σχετικά γρήγορα ή οι ίδιοι ή μέσω της αρμόδιας υπηρεσίας της πόλης μας επειδή τους καίει (το έχω κάνει ο ίδιος σε παρόμοιο πρόβλημα που είχα στο ρολόι). Από εκεί και πέρα έρχονται ”πετώντας”!
Χριστός Ανέστη. Κατ’ αρχήν αποκλείεται να υποβάλατε αίτηση επανασύνδεσης στο ΔΕΔΔΗΕ, διότι απλούστατα ο ΔΕΔΔΗΕ δεν δέχεται τέτοιες αιτήσεις. Μάλλον 7-4 υπογράψατε νέα σύμβαση με κάποιον πάροχο. Αυτά τα αιτήματα πάνε στο ΔΕΔΔΗΕ ηλεκτρονικά, όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί από τον πάροχο. Ο ΔΕΔΔΗΕ όταν λάβει ηλεκτρονικά την εντολή, την εκτελεί σε 1~2 εργάσιμες. Άρα μάλλον δεν σας φταίει ο ΔΕΔΔΗΕ, αλλά κάποια εκκρεμότητα έχετε με τον πάροχο σας. Ψάξτε το πριν κατηγορείτε με κάθε ευκολία γύρω σας