´Πράσινο φως´ παίρνει η επέκταση με 5 ορόφους του δημοτικού χώρου στάθμευσης στην οδό Περίδου καθώς το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την υποβολή του φακέλου χρηματοδότησης στο πρόγραμμα ´Jessica´.
H επέκταση προβλέπει την πρόσθεση άλλων 190 θέσεων στάθμευσης στις ήδη υπάρχουσες, αυξάνοντας τον συνολικό τους αριθμό στις 330.
Το συνολικό κόστος της κατασκευής αναμένεται να προσεγγίσει τα 2 εκατ. ευρώ με τον Φ.Π.Α. και την έκπτωση του αναδόχου.
«Η χρηματοδότηση προέρχεται από το πρόγραμμα ´Jessica´ (αφορά πόρους από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, εθνικούς πόρους και πόρους Τραπεζών) και είναι ένα από τα 3 έργα που εντάχθηκαν σε αυτό. Η δημοπράτηση μπορεί να ξεκινήσει άμεσα μόλις πάρουμε το ´ΟΚ´ της ένταξης, ο φάκελός μας είναι απόλυτα έτοιμος και σε 8 μήνες αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή από τη στιγμή που θα εγκατασταθεί ο εργολάβος. Το έργο δεν μπορεί να σκοντάψει πουθενά», δήλωσε στα ´Χ.Ν.´ ο πρόεδρος της ´Κύδων Α.Ε.´, της δημοτικής επιχείρησης που διαχειρίζεται, μεταξύ άλλων, τον δημοτικό χώρο στάθμευσης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ´Κύδων Α.Ε.´, «με το έργο της επέκτασης του δημόσιου σταθμού αυτοκινήτων προκαλούνται πολλαπλά οφέλη για την ποιότητα ζωής στο κέντρο για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης των Χανίων». Οπως λέει ο κ. Πουλιδάκης «με την εν λόγω επένδυση επιτυγχάνεται η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και η βελτίωση των μετακινήσεων του κέντρου, η εξυπηρέτηση των αναγκών της Δημοτικής Αγοράς, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά η περιοχή, ενώ θα αναδειχθούν και τα αρχαιολογικά ευρήματα του οικοπέδου».
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο πρόκλησης κυκλοφοριακού φόρτου στην οδό Περίδου από την υπερσυγκέντρωση οχημάτων, ο κ. Πουλιδάκης απάντησε πως: «Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται. Η κυκλοφοριακή μελέτη των Χανίων, η επικαιροποιημένη, στο στάδιο της εφαρμογής, έχει συμπεριλάβει το πάρκινγκ και μάλιστα όχι σε 5, αλλά σε 6 ορόφους. Μάλιστα, οι μελετητές το προτείνουν ως λύση στην αποσυμφόρηση της πόλης. Εγιναν μετρήσεις και οι μελετητές λένε ότι θα υπάρχει κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και η επέκταση του χώρου στάθμευσης θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση της κίνησης».
Στο Δημοτικό Συμβούλιο που ενέκρινε την κατασκευή του έργου μειοψήφησε η άποψη του δημοτικού συμβούλου κ. Νίκου Παπαντωνάκη, που τάχθηκε υπέρ της κατασκευής δημοτικών χώρων στάθμευσης περιαστικά και όχι στο κέντρο της πόλης καθώς, όπως τόνισε, έτσι μόνο θα αποσυμφορηθεί το κέντρο.