Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου, 2024

Νικητής… το θέαμα!

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων επέστρεψε από τις καλοκαιρινές διακοπές, με την 7η Ανάβαση Ομαλού, 4ο γύρο του θεσμού, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 1 – 2 Σεπτεμβρίου.
Αρκετοί θεατές βρέθηκαν από νωρίς το πρωί στον αγώνα και χειροκρότησαν τις προσπάθειες των 53 οδηγών που ξεκίνησαν, ενώ αυτοί από τη μεριά τους προσπάθησαν και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Οι ´μονομαχίες´ για την κατάκτηση μιας θέσης στο βάθρο των νικητών, σε πολλές περιπτώσεις κρίθηκε σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Ο αγώνας κατά τη διάρκεια των  χρονομετρημένων του Σαββάτου αλλά και την Κυριακή,  ημέρα του αγώνα, εξελίχθηκε σε πολύ φυσιολογικούς ρυθμούς, ενώ οι λίγες μικροκαθυστερήσεις που σημειώθηκαν  οφείλονταν αποκλειστικά σε  μηχανικές βλάβες μερικών αυτοκινήτων. Ξεκινώντας τώρα το αγωνιστικό μέρος, ο Λεωνίδας Κύρκος, ήταν ο απόλυτος ´κυρίαρχος του βουνού´. Ξεσήκωσε με τα περάσματά του τους θεατές οδηγώντας με μοναδικό τρόπο το Ford Escort WRC. Επικράτησε. όπως ήταν φυσικό. στην ομάδα Ε, πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, αποδεικνύοντας έτσι για μια ακόμα φορά ότι σε επίπεδο κορυφής ουσιαστικά αναζητά αντίπαλο. Στη δεύτερη θέση της είχαμε τον Αντώνη Αθυμαρίτη, ενώ τον ακολούθησε στην τρίτη θέση ο Παναγιώτης Λιώρης. Στην ομάδα Ν παρακολουθήσαμε μια έντονη μονομαχία ανάμεσα στους Στέφανο Σπάρταλη και Κώστα Πατσουρέα, με τελικό νικητή τον πρώτο με διαφορά μόλις 22 δέκατα του δτλ. Τρίτος για την ομάδα Ν ήταν ο Παναγιώτης Σμυρναίος που κέρδισε και την κλάση Ν2/ΕΝ2. Στην ομάδα Α είχαμε και εδώ μία πολύ δυνατή μάχη με τελικό νικητή τον Γιάννη Παπαδοκωνσταντάκη που κέρδισε τον Μιχάλη Ευθυμίου, ο οποίος ήταν πιο αργός για μόλις 4! δέκατα του δτλ. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Μανώλης Αλεξάκη, ενώ στην τέταρτη θέση συναντάμε τον Αναστάσιο Πέττα πέμπτος ήταν ο Στέλιος Μιχαηλάκης και στην έκτη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Κάκος. Δυνατές συγκινήσεις προσέφερε η Α6 με τον Γιάννη Κακεπάκη να συνεχίζει στις εξαιρετικές εμφανίσεις και να κερδίζει την κατηγορία, επικρατώντας ανάμεσα σε πολύ δυνατά ονόματα της κλάσης αυτής. Στη δεύτερη θέση λοιπόν βρέθηκε ο Αντρέας Ντόφης, ενώ την τρίτη θέση κατέκτησε ο Γιώργος Περουλάκης. Τέταρτη θέση για τον Κώστα Ορφανουδάκη, ενώ στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα τερμάτισαν οι Γιάννης Τασιόπουλος και Σταμάτης Φουντουλάκης.
Εύκολο έργο είχε ο Λευτέρης Καρδαμάκης με Toyota Yaris,  που επικράτησε στην κλάση Α/5 Ε/Α5 αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Μιχάλη Πουλάκη με ίδιο αυτοκίνητο. Τρίτος τερμάτισε ο Γιώργος Γονάκης και τον ακολούθησε στην τέταρτη θέση ο Γιάννης Βρανάς, ενώ την κατηγορία θα κλείσει ο Μανώλης Στιβακτάκης.
Ο Χρήστος Μάντεσης με  Honda type R κέρδισε την Α7 των 2000 κ.εκ., ενώ ο άμεσος αντίπαλός του και νικητής του πρώτου σκέλους Δημήτρης Κτιστάκης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα λόγω μηχανικής βλάβης. Στη δεύτερη θέση είχαμε τον Αρτέμη Μανινάκη που εμφανίστηκε στους αγώνες μετά από αρκετό μεγάλο διάστημα.
Νικητής στην Ε11 ήταν ο Σπύρος Παπαδόπουλος αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Αντρέα Μελιγκώνη, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Θανάσης Κουρνιάτης. Στις υπόλοιπες θέσεις είχαμε τους Λεωνίδα Τσαγγαρά και Ατρέμη Σιταρένιο. Στην κλάση Ε/Ε10 νικητής ήταν ο Κωνσταντίνος Κουνιάκης με δεύτερο τον Γιάννη Δαμιανάκη και τρίτο τον Κώστα Δρακάκη.
Στην κλάση Ν2/ΕΝ2 δεύτερος ήταν ο Γιώργος Δήμου, ενώ τρίτος ο Λευτέρης Αλυγιζάκης. Στην κατηγορία Salοon, πρώτος ήταν ο Παναγιώτης Σκαλτσάς με δεύτερο τον Μανώλη Σταυρουλάκη, ενώ στο βάθρο της τρίτης θέσης ανέβηκε ο Νίκος Ζιλιμπινάκης. Την  κατηγορία έκλεισε ο Θέμης Μαρινάκης.
Η κατάταξη στη συγκεκριμένη κατηγορία έχει απλά τυπική σημασία, αφού δεν έχει να κάνει με το ´κυνήγι´ του απόλυτου χρόνου, μιας και οι οδηγοί συμμετείχαν για το θέαμα!! και μόνο…


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα