Η αγορά επιβατικού αυτοκινήτου αποτελούσε πάντα μία από τις βασικές προτεραιότητες του Ελληνα καταναλωτή. Πέρα από το γεγονός ότι η απόκτηση ενός αυτοκινήτου κάλυπτε πρακτικές ανάγκες, αποτελούσε για τους περισσότερους και ένδειξη προσωπικής καταξίωσης. Η ανάγκη, λοιπόν, του Ελληνα για αυτοκίνητο έκανε τις ελληνικές αντιπροσωπίες να ανασυγκροτήσουν τα σημεία πώλησής τους και τα εξουσιοδοτημένα τους συνεργεία, να οργανώσουν «κάθετες μονάδες» εξυπηρέτησης πελατών καθώς και τη «μετά την πώληση» πολιτική που ακολουθούσαν. Μέσα σε αυτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι οργανωμένες διαφημιστικές εκστρατείες για την εμπορική προώθηση των νέων μοντέλων: ´Προσέξτε το´, ´Πολυτάλαντο´, ´Διαλέξτε ψύχραιμα´, ´Ο Κατακτητής´, ´Ταιριάζει στην Ελλάδα´, ´Το πιο οικογενειακό´, ´Ο Αίλουρος´, ´Η Αυτόματη άνεση´, ´Πολύχρονο´, ´Θα το εκτιμήσετε περισσότερο´, ´Μικρό είναι το μάτι τους´, ´Τετράτροχη λογική´, ´Ενα γνήσιο κουπέ´ ή ακόμα το μακρόσυρτο ´Μοντερνοκαταπληκτικοπολυτελοοικονομικοσπορτιβοοικογενειακό!´ και δεκάδες ακόμα ήταν οι τίτλοι στις διαφημίσεις των διαφόρων μοντέλων αυτοκινήτων που καταχωρίζονταν στον έντυπο Τύπο τη δεκαετία του ?70. Η διαφήμιση περιελάμβανε ακόμα μια φωτογραφία του μοντέλου, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, όπως επίσης και τις πρωτοεμφανιζόμενες για την εποχή ευκολίες στον στάνταρ εξοπλισμό όπως: ´Τέλειο σύστημα αερισμού καμπίνας´, ´Καθαριστήρες δύο ταχυτήτων´, ´Ωραιότατες ταπετσαρίες´, ´Ταμπλώ με επένδυση ξύλου´, ´Εξωτερικοί καθρέπτες´, ´Σπαστό τιμόνι´, ´Καθαριστήρας στο πίσω τζάμι με πίδακα νερού´, ´Τέσσερα δισκόφρενα´, ´Ανεξάρτητη ανάρτηση´, ´Ραδιοκασετόφωνο´ κ.ά. Σε όλες τις διαφημίσεις, ανεξάρτητα από τα κυβικά, τις επιδόσεις και τις τιμές, οι κατασκευαστές εστίαζαν στην άνεση, την οικονομία, και την ασφάλεια. Συγκεντρώσαμε κάποιες από τις διαφημίσεις, ελπίζοντας ότι οι παλαιότεροι -λάτρεις των τεσσάρων τροχών- θα ξαναθυμηθούν με νοσταλγία τα εφηβικά τους χρόνια, ενώ ίσως σε μια από τις διαφημίσεις δουν το μοντέλο που θα ήθελαν να είχαν ή κατάφεραν να αποκτήσουν…
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.