Σάββατο, 11 Ιανουαρίου, 2025

Βραβεύσεις για τις καλύτερες βιτρίνες

Η βράβευση των τριών καλύτερων βιτρινών κατά  την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, έχει ως στόχο να δώσει -έστω και μικρή- ηθική ικανοποίηση σε αυτούς τους επιχειρηματίες της πόλης μας, που, παρά τις δύσκολες οικονομικά συνθήκες, δημιούργησαν  αξιόλογες και αισθητικά όμορφες βιτρίνες, ενισχύοντας έτσι την ψυχολογία του καταναλωτή και γιατί όχι το ερέθισμα για αγορές.
Την επισήμανση αυτή έκανε, μιλώντας στα ´Χ.Ν.´, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων, Ιωάννα Μπινιά, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του Συλλόγου, εκεί όπου οι ιδιοκτήτες των τριών βραβευθεισών βιτρινών παρέλαβαν τα δώρα τους.
Η κα Ιωάννα Μπινιά υπογράμμισε επίσης ότι «ο διαγωνισμός για την ανάδειξη των τριών καλύτερων βιτρινών ήταν μία καλή παρότρυνση για τους καταστηματάρχες να δώσουν λίγο ακόμα περισσότερη προσοχή στις ήδη καλές βιτρίνες που στολίζουν κάθε χρόνο».
Η ίδια σημείωσε ακόμα ότι «στις ομολογουμένως δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, οι αισθητικά όμορφες βιτρίνες λειτούργησαν θετικά στην ψυχολογία τόσο των ίδιων των εμπόρων όσο και των καταναλωτών».
Η κα Βασιλική Βεργανελάκη από το κατάστημα ´Special Friends´, το οποίο κέρδισε και το πρώτο βραβείο,  δήλωσε ότι «είναι πολύ καλή κίνηση από τον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων. Χρειαζόμαστε τέτοιες πρωτοβουλίες, ενώ προσωπικά νιώθω πολύ όμορφα που κέρδισα.
Η καλή βιτρίνα παίζει σημαντικό ρόλο στον καταναλωτή γιατί τον προδιαθέτει όμορφα για να εισέλθει στο κατάστημα, ακόμα και αν δεν έχει σκοπό να αγοράσει». Το κατάστημα ´For you´ απέσπασε το δεύτερο βραβείο, με την υπεύθυνη Γεωργία Αρχοντάκη να δηλώνει ότι «οι συνεργάτες μου και εγώ δεσμευόμαστε στο μέλλον για ακόμα καλύτερες βιτρίνες. Η βιτρίνα είναι η βασική εικόνα ενός καταστήματος και γι’ αυτό για εμάς είναι κάτι που το προσέχουμε ιδιαίτερα. Θα συνεχίσουμε να στολίζουμε τη βιτρίνα μας με πολύ μεράκι, φαντασία και αγάπη, συμβάλλοντας έτσι σε μια νότα αισιοδοξίας στον κόσμο».
Το τρίτο βραβείο κέρδισε το κατάστημα ´G ES´ της Γώγιας Λημνίου, η οποία τόνισε ότι «είναι πολύ καλή ιδέα του Εμπορικού Συλλόγου να βραβεύσει  καταστήματα, στα οποία οι ιδιοκτήτες τους είχαν προσέξει ιδιαίτερα την αισθητική και το στόλισμα των βιτρινών τους. Ας μην ξεχνάμε ότι η καλαίσθητη βιτρίνα ενός καταστήματος παίζει σημαντικό ρόλο στην προσέλευση του καταναλωτικού κοινού, ακόμα και αν δεν υπάρχει διάθεση για ψώνια».  
Η αρχιτέκτων Κατερίνα Νάνιου, μέλος της ομάδας αξιολόγησης, υπογράμμισε ότι «η προσπάθεια αξιολόγησης των καλύτερων στολισμένων βιτρινών, για εμάς που συμμετείχαμε στην ομάδα αξιολόγησης, ήταν και εύκολη και δύσκολη. Εύκολη γιατί τα καταστήματα που διέπρεψαν ήταν σχετικά λίγα, δύσκολη γιατί θα έπρεπε να βραβεύσουμε την προσπάθεια, τη φαντασία και το όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα». Το δεύτερο μέλος της ομάδας αξιολόγησης, ο διαφημιστής Δημήτρης Φραγγεδάκης, πρόσθεσε ότι «μια καλή βιτρίνα είναι ένα βασικό εργαλείο μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση, γιατί απλά είναι η εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω. Η αισθητικά καλή βιτρίνα προδιαθέτει θετικά τον καταναλωτή, που μπορεί να ψωνίσει  περισσότερα από αυτά που χρειάζεται. Το σίγουρο είναι ότι συνδέεται με το κατάστημα πριν μπει μέσα. Το σημαντικό σε μια πόλη, η οποία διαθέτει πολλές και καλές βιτρίνες, έχει σαν αποτέλεσμα να βγάλει τον κόσμο από τα σπίτια του, έστω μόνο και για  μια βόλτα στις βιτρίνες, όπως λέμε».
Στην ομάδα αξιολόγησης των βιτρινών συμμετείχε και ο διακοσμητής Βαγγέλης Χαϊδεμενάκης.
Τα δώρα στους νικητές ήταν προσφορά των καταστημάτων Σκορδυλάκης, Σταυριανάκης και Ρομπολάκης.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα