Λέσχη Φουσκωτών Σκαφών Χανίων
Κοπή πίτας
Με πολύ κέφι και χορό πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση κοπής της πίτας της Λέσχης Φουσκωτών Σκαφών Χανίων το βράδυ του Σαββάτου στη κατάμεστη από μέλη και φίλους της Λέσχης αίθουσα του κέντρου ´Ταμπακαριά´, κλείνοντας έτσι με αυτό τον τρόπο μια πολύ καλή αγωνιστική και όχι μόνο χρονιά για τη Λέσχη.
Μετά την κοπή της πίτας και την ανταλλαγή ευχών για τη νέα χρονιά, το Δ.Σ. βράβευσε την αγωνιστική ομάδα της λέσχης για τη δεύτερη θέση που κατέκτησε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Φουσκωτών “Viper Ribs 2012”. Στη συνέχεια ακολούθησε ένα ιδιαίτερα δυνατό και κεφάτο μουσικό πρόγραμμα από τους Χάρη και Γιώργη Παντερμάκη και το συγκρότημά τους. Στην εκδήλωση μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν, ο δήμαρχος Χανίων Μανώλης Σκουλάκης ο δήμαρχος Σφακίων Παύλος Πολάκης, ο αντιδήμαρχος Νίκος Ξυνίδης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και αντιδήμαρχος Χανίων, Κώστας Πρωτοπαπαδάκης, ο πρώην πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. και πρώην αντιδήμαρχος Αρης Παπαδογιάννης, και ο υπεύθυνος Π.Σ.Ε.Α. της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων Τάσος Κουρουπάκης.
ΑυτοκIνητα Ράλι
Skoda Octavia WRC
To 1998, χρονιά της συγχώνευσής της με το γερμανικό όμιλο Volkswagen, η Skoda παρουσίασε το Octavia WRC, με το οποίο πήρε μέρος την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Αν και δεν κατάφερε να νικήσει σε κανένα αγώνα, έφερε πολύ καλά αποτελέσματα προτού παραχωρήσει τη θέση του στο Skoda Fabia.
Το μοντέλο Octavia WRC έκανε το ντεμπούτο του στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 1999, το Ράλι του Μόντε Κάρλο, με τον Αρμιν Σβαρτς στο τιμόνι αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Σε αυτή την πρώτη σεζόν του Octavia στο Π.Π.Ρ., εκτός από τον Γερμανό, στην ομάδα ανήκαν και δύο Τσέχοι, οι Εμίλ Τρίνερ και Πάβελ Σιμπέρα, οι οποίοι έτρεχαν για αρκετά χρόνια χωρίς όμως να πετύχουν σπουδαία αποτελέσματα με άλλα μοντέλα της Skoda (Favorit και Felicia). Συνολικά οι προσδοκίες της ομάδας διαψεύστηκαν: ο Σβαρτς κατάφερε να τερματίσει μόνο σε έναν από τους επτά αγώνες στους οποίους συμμετείχε, ο Τρίνερ πήρε μέρος σε τέσσερα ράλι και το καλύτερο αποτέλεσμα που έφερε ήταν μια 13η θέση και ο Σιμπέρα έτρεξε μόνο σε δύο αγώνες χωρίς να καταφέρει να τερματίσει.
Το 2000, στο πλευρό του Σβαρτς τάχθηκε ο Ισπανός Λουίς Κλιμέντ. Οι δύο τους συμμετείχαν σε οκτώ από τις 14 αναμετρήσεις του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο Κλίμεντ αποσύρθηκε σε τρεις περιπτώσεις και το καλύτερο αποτέλεσμα που έφερε ήταν μια 8η θέση στο Ράλι Σαφάρι. Ο Σβαρτς, από την πλευρά του, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην Κύπρο, ενώ κατέκτησε μια 5η θέση στο Ράλι Ακρόπολις, χαρίζοντας στο Skoda Octavia τους πρώτους δύο βαθμούς και μια θέση στην τελική κατάταξη. Ο Γερμανός οδήγησε το Octavia και τη σεζόν του 2001, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Βέλγο Μπρούνο Τιρί. Και οι δύο οδηγοί συμμετείχαν σε όλους τους αγώνες του προγράμματος εκτός από το Ράλι της Νέας Ζηλανδίας και της Αυστραλίας, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Στον πρώτο αγώνα, στο Ράλι του Μόντε Κάρλο, ο Σβαρτς εξέπληξε τους συναθλητές του και τους θεατές κατακτώντας την τέταρτη θέση, ενώ ο Τιρί τερμάτισε όγδοος. Ακολούθησαν δυστυχώς τέσσερις συνεχόμενες εγκαταλείψεις του Σβαρτς και δύο του Τιρί. Ο Βέλγος συνέχισε, όμως, με μια 8η θέση στο Ράλι της Κύπρου. Έβδομος στο Ράλι Ακρόπολις, ο Σβαρτς κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών στη δύσκολη αναμέτρηση του Ράλι σαφάρι, ενώ συγκέντρωσε βαθμούς και στο RAC τερματίζοντας πέμπτος (ο Τιρί κατέκτησε την όγδοη θέση για τρίτη φορά την ίδια σεζόν). Τελικά η Skoda βρέθηκε 5η στην κατηγορία των Κατασκευαστών, έχοντας ισοβαθμήσει με τη Hyundai. Για τη σεζόν του 2002, η Skoda Motorsport προσέλαβε τον πεπειραμένο Σουηδό οδηγό Κένεθ Έρικσον και το νεαρό Φινλανδό Τόνι Γκάρντεμαϊστερ. Οι δύο οδηγοί συμμετείχαν σε όλους τους αγώνες του Π.Π.Ρ.. Στο Μόντε Κάρλο ο Έρικσον τερμάτισε 10ος και ο Γκάρντεμαϊστερ 13ος. Και οι δύο αποσύρθηκαν από το Ράλι Σουηδίας. Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα στην Κορσική, την Καταλονία και την Κύπρο, συγκέντρωσαν τελικά βαθμολογία στην Αργεντινή με τον Γκάρντεμαϊστερ στην 5η θέση και τον Έρικσον στην έκτη. Ο Γκάρντεμαϊστερ κατάφερε να πάρει άλλον ένα βαθμό τερματίζοντας 6ος στην Αυστραλία. Το 2003, η επίσημη ομάδα της Skoda ενισχύθηκε με την πρόσληψη του Γάλλου πρωταθλητή Ντιντιέ Οριόλ, ο οποίος επιλέχθηκε για την ταχύτητα και την πείρα του προκειμένου να συνεργαστεί με τον Γκάρντεμαϊστερ στο τιμόνι του Octavia WRC.
Η Skoda επωφελήθηκε επίσης από το νέο κανονισμό, που προέβλεπε τη συγκέντρωση βαθμολογίας από τους οκτώ πρώτους οδηγούς, και όχι από τους έξι όπως ίσχυε παλαιότερα, αφού ο Γκάρντεμαϊστερ τερμάτισε 8ος στη Σουηδία και έβδομος στη Τουρκία. Στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας, στο οποίο ο Οριόλ κέρδισε το πρώτο του βαθμό με το Skoda τερματίζοντας 8ος, ο Γκάρντεμαϊστερ βρέθηκε στη 5η θέση. Στην Αργεντινή οι δύο οδηγοί τερμάτσιαν στην 6η και την 7η θέση. Ο Οριόλ έκοψε το νήμα του τερματισμού στο Ράλι Ακρόπολις χωρίς να συγκεντρώσει βαθμολογία, ενώ ο Γκάρντεμαϊστερ έπεσε θύμα δυστυχήματος. Το Skoda Octavia WRC έκανε την τελευταία του εμφάνιση στο Ράλι της Κύπρου προτού αντικατασταθεί στο Ράλι Γερμανίας από το Skoda Fabia WRC με το οποίο ούτε ο Γκάρντεμαϊστερ ούτε ο Οριόλ κατάφεραν να συγκεντρώσουν βαθμολογία το 2003. Το 2004, ο Φινλανδός, σε συνεργασία με τον Σβαρτς, που επέστρεψε στη Skoda, βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του Fabia.