Ξεκίνησε χθες το Ράλι Ακρόπολις, αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, με 50 πληρώματα τα οποία για τρεις ημέρες θα δώσουν τη δική τους μάχη στα σκληρά ελληνικά χώματα.
Τον αγώνα στο σύνολό του θα ακολουθήσουν επτά ελληνικά πληρώματα, εντούτοις, απέναντί τους -από το Σάββατο- θα βρουν ακόμα 26 συμμετέχοντες που θα αγωνιστούν μόνο για το ελληνικό Πρωτάθλημα. Χθες η πρώτη ημέρα του Ράλι ξεκίνησε με την κατατακτήρια ειδική διαδρομή μήκους 3,1 χλμ η ο οποία καθόρισε και τη σειρά εκκίνησης. Η διαδρομή ήταν αντιπροσωπευτική των αυτών που θα συναντήσουν οι αγωνιζόμενοι στο Ράλι, με το πρώτο κομμάτι να είναι γρήγορο και φαρδύ, μέχρι το σημείο όπου τα αυτοκίνητα βγαίνουν για λίγο στην άσφαλτο και μπαίνουν ξανά στο χώμα.
Από εκεί η διαδρομή ήταν πιο σφιχτή, ανηφορική, τεχνική, με αλλεπάλληλα “χασίματα”. Η δράση ξεκίνησε με καθυστέρηση καθώς πλήθος κόσμου είχε κατακλύσει σημεία της ειδικής για να παρακολουθήσει από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων. Πρώτος ήταν ο Σεμπαστιάν Οζιέρ με Volkswagen Polo , πίσω του στη 2η θέση τερμάτισε ο Ντάνιελ Σόρντο με Citroen DS3 WRC, ενώ 3ος ήταν ο Ευγένι Νοβίκοφ με Ford Fiesta RS WRC. Τελικά η καλή μέρα δεν φαίνεται από το πρωί, αφού ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπαστιάν Οζιέρ δεν τα πήγε όπως θα ήθελε στην πρώτη ειδική διαδρομή μήκους 47,70 χιλομέτρων “Κινέτα-Πίσια” που διεξήχθη το απόγευμα χθες, αφού αρχικά είχε κλατάρισμα ελαστικού, και μετά το 20ό χλμ. σταμάτησε στην ειδική και εγκατέλειψε εξαιτίας τεχνικού προβλήματος. Έτσι σήμερα θα συνεχίσει με τη διαδικασία Rally2. Στη κορυφή του αγώνα μετά το πέρας της πρώτης ειδικής βρίσκεται ο Ευγένι Νοβίκοφ σημειώνοντας μια εντυπωσιακή επίδοση. Πίσω του στη 2η θέση τερμάτισε ο Ντάνι Σόρντο και στην 3η θέση ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ατυχη στιγμή για τον Ελληνα οδηγό Λάμπρο Αθανάσουλα που μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για εξετάσεις στο τραυματισμένο χέρι του. Ο τραυματισμός προκλήθηκε από το τιμόνι του αυτοκινήτου σε μια απότομη κίνησή του όταν έσπασε η εμπρός ανάρτηση. Τα πληρώματα του WRC ρίχτηκαν και πάλι στη μάχη στις 21:26 (χθες βράδυ) για τη νυχτερινή και 2η ειδική διαδρομή μήκους 26,05 χλμ.
Δηλώσεις μετά την 1η Ε.Δ.
• Ευγένι Νοβίκοφ: «Εντυπωσιακό. Προσπαθήσαμε να πιέσουμε. Ήταν μόνο η πρώτη ειδική του αγώνα».
• Ντάν Σόρντο «Είχαμε λίγο σκόνη, αλλά όλα καλά. Χρειαζόμαστε τους βαθμούς για το πρωτάθλημα».
• Γιάρι Μάτι Λάτβαλα: «Ήταν πολύ γλιστερά και δύσκολα, είχα πρόβλημα με το χειρόφρενο. Έχασα σχεδόν 10 δλ. Το αυτοκίνητο υπέστρεφε».
• Τιερί Νεβίλ: «Δεν μπορούσα να στρίψω στις φουρκέτες με αυτό το στήσιμο. Είναι πολύ δύσκολα, γλιστερά, πολύ δυσκολότερα από την περσινή χρονιά».
• Νάσερ Αλ Ατίγια: «Κολλήσαμε πίσω από τον Μikko, ήμασταν τυχεροί, είχε πάρα πολλή σκόνη, χρειάζεται μεγάλη συγκέντρωση».
• Μίκο Χίρβονεν: «Δυστυχώς το αυτοκίνητο χάλασε – πρέπει να το επισκευάσουμε και να συνεχίσουμε. Δε θα κάνουμε αλλαγές, γιατί κατά τα άλλα δούλευε καλά. Ήμασταν ευχαριστημένοι μέχρι που παρουσιάστηκε το πρόβλημα».