Στον άλλοτε “ναό” του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων, στο θρυλικό πλέον στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου, οι Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου (ΦΙΛΠΑ) αναβίωσαν με πολύ μεγάλη επιτυχία το “2ο Circuit ΦΙΛΠΑ 2013”. Οι αγώνες που πραγματοποιήθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο περιελάμβαναν τις εξής κατηγορίες: στα αυτοκίνητα Regularity Classic και Super Classic, ενώ στις μοτοσυκλέτες Super Classic – Moto και Regularity Classic – Moto.
Oι αναμνήσεις λοιπόν από τις θρυλικές στιγμές της περιόδου 1956-1982 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο, “ξύπνησαν” και πάλι με τη συμμετοχή 170 ιστορικών και αγωνιστικών αυτοκινήτων και 60 ιστορικών και αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Ανάμεσα στους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων και των ελληνικών αγώνων, συμμετείχαν και πληρώματα – μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών Παλαιού Αυτοκινήτου Κρήτης (Σ.Ι.Π.Α.Κ.). Συγκεκριμένα στη γιορτή της κλασικής αυτοκίνησης και της ταχύτητας στη κατηγορία Regularity συμμετείχαν οι: Νίκος Χαβρεδάκης – Μιχάλης Ζωγραφάκης με BMW 501/8 του 1959, Βαγγέλης Κακούρης – Μάριος Πετροδασκαλάκης με Lancia Fulvia 1.3S του 1972 και Νίκος Βλαμάκης – Λεωνίδας Νασόπουλος με BMW 1502 του 1977. Η κατηγορία των αγώνων Regularity δεν έχει να κάνει με την απόλυτη ταχύτητα αλλά με την ακριβή χρονομέτρηση ανάμεσα σε κάθε γύρο της πίστας. Στην κατηγορία Super Classic ανάμεσα σε 60 άνδρες οδηγούς είχαμε και τη μοναδική γυναικεία συμμετοχή που δεν ήταν άλλη από το μέλος του Σ.Ι.Π.Α.Κ., την Κλαίρη Κεκάκη που έτρεξε με BMW 320 του 1977 καθώς και τον Αθηναίο οδηγό Οδυσσέα Τζάγκαρη -μέλος του ΣΙΠΑΚ- με Porsche 911S 1976. Όταν γνωρίζεις την ιστορία των ελληνικών αγώνων, καθώς και ότι το Τατόι, το έχουν “πατήσει” κάποιοι από τους πιο μεγάλους Ελληνες οδηγούς όπως οι: Tζόνι Πεσμαζόγλου, Γιάννης Μεϊμαρίδης (Μαύρος), Γιώργος Μοσχούς, “Σιρόκο”, Μάκης Σαλιάρης “Ιαβέρης” και τόσοι άλλοι, ε! τότε λίγη σημασία έχουν τα αποτελέσματα και οι θέσεις. Η εμπειρία και μόνο να έχεις στο παλμαρέ σου μια συμμετοχή στον “ναό”, αρκεί!! Από την άλλη όμως είχαμε αγώνες, άρα και αποτελέσματα. Οι κατηγορίες πολλές, οι νικητές ακόμα περισσότεροι και επειδή δεν είναι δυνατό να τους αναφέρουμε όλους, θα σταθούμε μόνο στα αποτελέσματα που πέτυχαν τα “δικά” μας πληρώματα,τα οποία τελικά… τα πήγαν περίφημα! Την καλύτερη λοιπόν επίδοση στην κατηγορία Regularity σημείωσαν οι Νίκος Βλαμάκης, ο οποίος έχοντας δίπλα του έναν από τους πολύ καλούς συνοδηγούς για τέτοιας μορφής αγώνα, τον Λεωνίδα Νασόπουλο, κέρδισαν την πρώτη θέση της κατηγορίας “G”. Οι Νίκος Χαβρεδάκης – Μιχάλης Ζωγραφάκης κινήθηκαν πολύ σωστά και τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας “Ε”, ενώ ο Οδυσσέας Τζάγκαρης ήταν τρίτος στη Super Classic (αγωνιστικά) στη κατηγορία 2000κ.εκ. και άνω. Ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του Σ.Ι.Π.Α.Κ. Βαγγέλης Κακούρης και Μάριος Πετροδασκαλάκης τα πήγαν εξαιρετικά αφού τερμάτισαν στη έβδομη θέση, ανάμεσα σε 56(!) πληρώματα. Η Κλαίρη Κεκάκη τόλμησε και “έπεσε” στα βαθιά (στο πρώτο της αγώνα Circuit). Προσπάθησε για το καλύτερο με στόχο να βγει αλώβητη από το “στόμα του λύκου” και τα κατέφερε, πετυχαίνοντας την 22 θέση στην κατάταξη. Nα σημειωθεί ότι η παρουσία του Σ.Ι.Π.Α.Κ. στο “2ο Circuit ΦΙΛΠΑ 2013” απέσπασε πολύ κολακευτικά σχόλια απ’ όλους ενώ για μια ακόμα φορά η ANEK Lines στήριξε την προσπάθεια των πληρωμάτων.
Συγχαρητήρια σε όλους.