Το ποσό των 1.5 εκ. ευρώ (70% του συνόλου των χρημάτων που αναμένεται να δοθούν) για 252 ιδιοκτήτες στην περιοχή των Μουρνιών για απαλλοτριώσεις στα εντός σχεδίου οικόπεδα που απαιτούνται για την κατασκευή του κόμβου εισηγείται ο εκτιμητής του Δημοσίου.
Με τη διαδικασία αυτή ολοκληρώνονται οι απαλλοτριώσεις και μπορούν να επιταχυνθούν οι εργασίες για την κατασκευή του κόμβου. Εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη στην οδό Ζυμβρακάκηδων όπου με βάση το πλάνο του ΟΑΚ θα παραδοθεί το πιθανότερο τον Οκτώβριο.
«Ο πληρεξούσιος του Ελληνικού Δημοσίου εισηγήθηκε τις αποζημιώσεις ανά ιδιοκτησία στο Εφετείο. Το Εφετείο συζητάει το θέμα στις 18 Σεπτεμβρίου, μια τυπική διαδικασία καθώς το Εφετείο θα εγκρίνει τα ποσά αυτά. Η απόφαση του Εφετείου θα πάει στο Υπουργείο Υποδομών που θα εκδώσει το σχετικό ΦΕΚ και το ποσό που προβλέπεται θα κατατεθεί στο Παρακαταθηκών και Δανείων. Στη συνέχεια ενημερώνονται οι ιδιοκτήτες ότι μπορούν να πάρουν τα χρήματα τους και εκδίδεται νέο ΦΕΚ. Αν κάποιος ιδιοκτήτης δεν συμφωνεί με το ποσό του εκτιμητή μπορεί να προσβάλλει την εισήγηση αλλά επειδή το έργο θεωρείται εθνικής σημασίας θα προχωρήσει ανεξάρτητα την προσφυγή ιδιοκτήτη» ανάφερε στα “Χ.Ν.” ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ κ. Φώτης Καζάσης σημειώνοντας πως η όλη διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2018, ενώ την ίδια στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
«To πλάνο μας είναι μόλις ολοκληρωθεί ο Αύγουστος -που ο φόρτος κίνησης των οχημάτων είναι πολύ μεγάλος -να ξεκινήσουν οι εργασίες στο τμήμα Μουρνιών- Αγ. Μαρίνας. Στη Ζυμβρακάκηδων το πλάνο μας είναι μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου, να έχει ολοκληρωθεί το τμήμα Γογονή-Μουρνιών. Τώρα ολοκληρώνονται τα κράσπεδα και μετά μπορεί να προχωρήσει ο εργολάβος στα ασφαλτικά οπότε πιστεύουμε ότι θα το δώσουμε το τμήμα αυτό σε προσωρινή χρήση και στη συνέχεια θα αρχίσουν οι εργασίες στο επόμενο τμήμα» ανάφερε ο κ. Καζάσης δηλώνοντας ικανοποιημένος από την πορεία του έργου.
«Σκεφτείτε πως εμείς για το έργο παραλάβαμε ένα φάκελο… κένο. Ελειπε η μελέτη του πλακοσκεπή οχετού προς την Πλαστήρα που ήταν ένας συνδετήριος αγωγός και βοήθησε ο Δήμος Χανίων ώστε να γίνει, υπήρχαν πολλές ατέλειες στις μελέτες στο τμήμα της Ζυμβρακάκηδων, έλειπαν εφαρμογές σχεδίου πόλης για να γίνουν οι απαλλοτριώσεις που τις αντιμετωπίσαμε με τη συνεργασία του Υπουργείου και του Δήμου. Το έργο είχε τεράστιες ελλείψεις σε επίπεδο μελετών και όλο αυτό το διάστημα προσπαθήσαμε να το αντιμετωπίσουμε» κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ (φωτ.).