Για την αντικατάσταση των “πεπαλαιωµένων” λεωφορείου του ΚΤΕΛ Χανίων, διαβάζουµε στο φύλλο της εφηµερίδας της 31ης Οκτωβρίου 1964.
Αναφέρει σχετικά το ρεπορτάζ της εποχής «ΥΠΟ ΤΟΥ 35ου ΚΤΕΛ τῶν ὑπεραστικών λεωφορείων τοῦ νοµού Χανίων καταβάλλεται προσπάθεια ὅπως ἐντὸς τοῦ πρώτου εξαµήνου τοῦ προσεχούς ἔτους 1965 ἀντικατασταθούν ὅλα ἀνεξαιρέτως τὰ πεπαλαιωµένα λεωφορεία τῶν 24 θέσεων. (τύπου Τ 1) µὲ καινουργῆ τοιαῦτα τῶν 32 θέσεων (τύπου Ε΄).
Ήδη ώς γνωστον κυκλοφοροῦν εἰς τὸν νοµὸν Χανίων ύπερτριάκοντα ύπεραστικά λεωφορεῖα τῶν 32 θέσεων καί ὑπολείπονται νὰ ἀντικατασταθοῦν ἰσάριθµα τουλάχιστον τῶν 24 θέσεων µε καινουργῆα τοιαῦτα τύπου Ε.
Ἐν τῷ µεταξὺ αἱ ἄδειαι τῶν 43 ὑπεραρρίθµων λεωφορείων τοῦ 35ου ΚΤΕΛ θὰ µεταφερθοῦν ὡς γνωστὸν διὰ ἀστικά ΚΤΕΛ τῶν Αθηνῶν, γεγονὸς τὸ ὁποῖον θὰ ἔχη ἄκρως εὐεργετιτικὰς ἐπιπτώσεις ἐπὶ τῆς τοπικῆς λεωφοριακῆς οἰκονοµίας, ἡ ὁποία µὲ τὸν ἀριθµὸν τῶν µέχρι τοῦδε κυκλοφορούντων 113 λεωφορείων ἦτο ἀρκετὰ βεβαρυµένη. Τόσον ποὺ ἡ ἐκµετάλευσις ὠρισµένων ὑπεραστικών γραµµών νὰ καθίσταται ἀσύµφορος διὰ τὸ 35ον ΚΤΕΛ.
Σηµειωτέον ὅτι ἀντιµετωπίζεται τὸ θέµα τῆς ἐξυπηρετήσεως ὡρισµένων ἀγόνων ὀρεινών γραµµών τοῦ νοµού Χανίων µὲ δέκα τουλάχιστον λεωφορεῖα, ἐξ ὅσων ἀπεφασίσθη ἡ µεταφορὰ τῶν ἀδειῶν των εἰς Αθήνας»