Αφού σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε διαβάσει για την τοποθέτηση των πρώτων φωτεινών σηματοδοτών στα Χανιά σήμερα θα διαβάσουμε για την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την ακίνδυνη χρησιμοποίησή τους!
Όπως διαβάζουμε στο ρεπορτάζ που φιλοξενείται στο φύλλο της 4ης Ιουλίου 1976 «ο Δήμαρχος κ. Μαρής ανεκοίνωσεν ότι κατά τας γενομένας δοκιμάς διαπιστώθη ότι αί εγκαταστάσεις και η λειτουργία της φωτοσημάνσεως των κυκλοφοριακών κόμβων του κέντρου της πόλεως έχουν καλώς από τεχνικής απόψεως.
Οι αρμόδιοι όμως τεχνικοί του υπουργείου Δημοσίων Εργων διεπίστωσαν επίσης ότι διά να είναι ακίνδυνος δια την κυκλοφορίαν οχημάτων και πεζών η λειτουργία της σηματοδοτήσεως, θα πρέπει να αρθούν ωρισμένα εξωτερικά εμπόδια, ήτοι βενζιναντλίαι, σταθμοί και στάσεις αυτοκινήτων (ταξί λεωφορείων και ιδιωτικής χρήσεως)».
Στη συνέχεια διαβάζουμε ότι «μετά δύο μακράς συσκέψεις αί οποίαι έγιναν είς το Δημαρχείον, με συμμετοχήν όλων των αρμόδιων τεχνικών παραγόντων διετυπώθησαν αί σχετικαί παρατηρήσεις και υποδείξεις είς πρακτικόν, το οποίον θα υποβληθή υπό του κ. Δημάρχου είς την Νομαρχίαν και είς την Διοίκησιν Χωροφυλακής ως αρμόδιας διά την λήψιν των υποδεικνυομένων μέτρων ασφαλείας της κυκλοφορίας.
Ο κ. Δήμαρχος, ως εδήλωσεν ανεγνώρισε την επείγουσαν ανάγκην αμέσου εφαρμογής δυνάμει διαταγών των αρμοδίων αρχών ωρισμένων εκ των μέτρων αυτών, την οποίαν ανάγκην τονίζουν και οι αρμόδιοι τεχνικοί παράγοντες είς το συνταχθέν πρακτικόν, διά να καταστή δυνατή ή ασφαλής και ακίνδυνος κυκλοφορία οχημάτων και πεζών μετά την φωτοσήμανσιν ή οποία ελειτούργησεν, επί τέλους μετά μακράν καθυστέρησιν και δεν θα πρέπει ούτε να διακοπή, αλλ’ ούτε και να λειτουργή υπό τοπικάς συνθήκας επικινδύνους διά την ζωήν των πολιτών»