Μέσω της επίσημης πλατφόρμας FIFA.com/tickets, που άρχισε να λειτουργεί στις 5 Δεκεμβρίου, ζητήθηκαν κατά τη δεύτερη φάση των πωλήσεων πάνω από 2.300.000 εισιτήρια γι’ αγώνες του Μουντιάλ 2018.
Φυσικά οι Ρώσοι φίλαθλοι είναι εκείνοι που έχουν κάνει τις περισσότερες αιτήσεις ακολουθούμενοι από φιλάθλους από Αργεντινή, Μεξικό, Περού, Κολομβία, ΗΠΑ, Ισπανία, Γερμανία, Αίγυπτο και Κίνα. Να σημειωθεί ότι στην πρώτη φάση πώλησης, συνολικά διατέθηκαν 742.760 εισιτήρια.
Μέχρι τις 31 Ιανουαρίου, οι φίλαθλοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για όλους τους αγώνες (εκτός από τον εναρκτήριο και τον τελικό) και εισιτήρια για όλα τα γήπεδα. Εάν ο αριθμός των εισιτηρίων που θα ζητηθούν έως τις 31 Ιανουαρίου 2018 υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων, τότε θα γίνει κλήρωση και οι φίλαθλοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμά της το αργότερο έως τις 12 Μαρτίου 2018.
Η FIFA έχει επίσης διαθέσιμα εισιτήρια για άτομα με αναπηρίες, ανάλογα με τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων στα 12 γήπεδα, όπως για άτομα με περιορισμένη κινητικότητα ή άτομα τα οποία έχουν χαρακτηριστεί παχύσαρκα.