Tου Δ. KAKABEΛAKH
Εχει μεταστραφεί επικίνδυνα ο ψυχισμός δόξας και λάμψης του κρητικού λαού, ο οποίος έχει δουλωθεί στην ακατάσχετη απληστία μιας απόλυτης υλιστικότητας που αφήνει απροστάτευτο τον "μεταφυσικό" άνθρωπο στην βουλιμία του πολιτικού ανθρώπου ο οποίος ζει σε αυτό τον κόσμο με το κακό, που δεν το απεχθάνεται, αλλά το διαχειρίζεται πολιτικά.
Με την πολιτική να είναι πρώτη βουτηγμένη στην κυριαρχία του κακού για να ζουν ακόμα και οι σύγχρονοι θεολόγοι με βάση την πολιτική (και όχι τη μεταφυσική) διαδικασία με αποτέλεσμα οι θρησκείες να παραμένουν χωρίς απάντηση για την εισβολή και κυριαρχία του κακού στον κόσμο…
Ομως, έτσι, με εξωραϊσμένο περίτεχνα το κακό δεν υπάρχουν αντιστάσεις απέναντι σε αυτό, γιατί ο άνθρωπος δεν αμύνεται, αφού δεν υπάρχει πια Σατανάς που συνιστά το κακό με Κ κεφαλαίο. Μέσα σ’ αυτή την πραγματικότητα ενός δικαιολογημένου κακού χάνεται παν το πνευματικό μαζί με πάσα ηθική ευθύνη ανθρώπου – ανθρωπότητας.
Ετσι και στην Ελλάδα κάθε μέρα και μεγεθύνεται το κακό. Οπως συμβαίνει και στην Κρήτη που κινδυνεύει να χάσει τη δόξα της, για να μεταβληθεί σε τόπο άδοξο με νέο κατακτητή το κακό και με μύριους κινδύνους (ακόμα και μεθοδευόμενης ανεξαρτησίας της) για να γίνει στη Μεσόγειο ένα υπερ-φρούριο του ΚΑΚΟΥ με ψευδο-ευημερία. Και μάλιστα, χωρίς αντιστάσεις τόσο των ηγετικών όσο και των λαϊκών φορέων του σημερινού κρητικού λαού που μένει άφωνος στη συντελούμενη άλωση του κρητικού ψυχισμού μας.
Η Κρήτη διαρκώς και πιο πολύ συμμετέχει στο γίγνεσθαι του υπερ-καταναλωτισμού και της παγκοσμιοποιημένης αντίληψης πλουτισμού-υπερπλουτισμού με κυρίαρχο το υπερ-υλιστικό πνεύμα που, εδώ και πολλά χρόνια έχει απλωθεί σε όλη την νήσο ως και την τελευταία της γωνιά. Με κεντρική αντίληψη την ανάπτυξη του εκσυγχρονσιμού σε μια ένοχη και συνένοχη κοινωνική πραγματικότητα η οποία δεν νοιάζεται για τίποτα άλλο, παρά για την οικονομική διασφάλιση και ψευδοευημερία των πολλών. Αυτών, όλων ημών, οι οποίοι γινόμαστε (και στην Κρήτη των ιδεωδών της "ελευθερίας") δούλοι για τον υπερπλουτισμό των ολίγων.
Ολων αυτών οι οποίοι συμμετέχουν ακόμα και εγκληματικά στα μεγάλα παιχνίδια της παραβατικότητας, της εγκληματικότητας, της αρπαχτικότητας και της υπερεκμεταλλευτικότητας των πάντων. Οπως αποδείχνεται εδώ και χρόνια με τις χασισοφυτείες σε όλη σχεδόν την Κρήτη.
Η ΚΡΗΤΗ ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΨΥΧΙΣΜΟ ΤΗΣ
Με συνεχή εγκλήματα με το δηλητηριασμό των παραγόμενων προϊόντων, με τις διάφορες πολιτικο-οικονομικές και κοινωνικές διαπλοκές, με τις μεγάλες εκποιησεις (με πρόσχημα επενδύσεις) της κρητικής γης.
Για να αποξενώνονται όλο και περισσότερο οι Κρήτες από τις ιδιοκτησίες τους, που τις ξεπουλούν για να υπάρχουν μέσα στον ισοπεδωτικό στρόβιλο της συνεχούς καταναλωτικής δαπάνης – της κουλτούρας των σούπερ μάρκετς των Μωλς των εμπορικών εκθεσιακών κέντρων και όλων των ηλεκτρικών και ψευτοδιευκολυντικών προϊόντων ακόμα και φαρμακευτικών καλλυντικών που όλα μαζί συνθέτουν το απόλυτο σύγχρονο υλιστικό ιδεώδες στο σημερινό κόσμο μας.
Ενα βαθιά καταστροφικό σύνδρομο μανιακής απληστίας όλων μας για όλα εκείνα (τα περισσότερα άχρηστα πράγματα) τα οποία μας απομακρύνουν από τα πραγματικά ιδεώδη της ανθρωπιάς της αλληλεγγυότητας και της συνευθύνης μας ως πολιτών για την αποπνευματοποίηση μας. Με πλήρη κυριαρχία του κακού στη συλλογική μας (αλλά και στην ατομική μας) ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ευθύνης να αγωνιστούμε για ένα καλύτερο κόσμο ξεκινώντας από τον εαυτό μας, για έναν καλύτερο άνθρωπο.
ΕΛΕΓΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Χαρακτηριστικά, εν προκειμένω, ο μεγάλος ελληνογάλλος θεατρικός συγγραφέας του "παράλογου" και ακαδημαϊκός γράφει στο δοκιμικό έργο του "η ΕΛΕΓΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" στο κείμενο "Είμαστε όλοι Ιώβ (σελ. 63) " τα εξής:
"Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: εκείνοι που ζουν με τη μεταφυσική και εκείνοι που ζουν με βάση την πολιτική. Αυτοί οι δεύτεροι δεν απεχθάνονται το κακό. Ζουν σε αυτό τον κόσμο και είναι ευχαριστημένοι μαζί του".
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΖΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αλλά αυτοί που ζουν με βάση τη μεταφυσική γνωρίζουν ότι το κακό μας έχει τεθεί ως αίνιγμα. Οι ίδιοι οι θεολόγοι ζουν με βάση την πολιτική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι θρησκείες δεν μπορούν να εξηγήσουν πώς παρεισέφρυσε το κακό σε αυτό τον κόσμο. Στην πραγματικότητα, δεν αντιλαμβάνονται καν ότι ο κόσμος αυτός είναι σκάνδαλο και ότι οι νόμοι του δεν είναι νόμοι, η τάξη του είναι αταξία. Το μόνο που καταφέρνουν τελικά, είναι να αυξάνουν το σάλο και την οργή. Εχουν φροντίδες , δεν διακατέχονται όμως από την αποκαλυπτική αγωνία, βασικά.
Ο Ιονέσκο θεωρεί ότι, το κακό είναι ο πρίγκιπας αυτού του κόσμου. Παρ’ όλα αυτά, δηλώνει πως αγωνίζεται χωρίς να γνωρίζει πολύ καλά γιατί νοιώθει λέει, πως: "κάτι με σπρώχνει να το κάνω…"
Ενώ τις περισσότερες φορές η ομορφιά του κόσμου υπήρξε η παρηγοριά του. Η ασχήμια όμως, είναι ο διάβολος. Γιατί κατά τη γνώμη του "η ιστορία δεν μπορεί να εξηγηθεί αν λείψουν οι δαίμονες"…
Θεωρεί όμως, σπουδαίο τέχνασμα του Σατανά το ότι δεν εκδηλώνεται πια μ’ αυτό τον τρόπο. "Γιατί, αν πιστεύει κανείς στο Διάβολο, πιστεύει στο κακό με Κ κεφαλαίο και αμύνεται.
Ενώ, τώρα, ο άνθρωπος δεν αμύνεται αφού δεν υπάρχει πια Σατανάς".
ΤΟ ΚΑΚΟ, Ο ΝΕΟΣ “ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ” ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Εκπληκτικό κείμενο και ιδιαίτερα χρήσιμο για την εποχή μας που ο διάβολος έχει αποσημασιοποιηθεί ως έννοια του κακού, του οποίου έχουμε εξωραΐσει τόσο περίτεχνα τις πολλές του όψεις, για να συμμετέχουμε στην πολυποδαρούσα, που συνιστά το διαστροφικό και μαζί καταστροφικό κακό της κοινωνίας της μεγάλης υλιστικής απληστίας. Η οποία εδώ και χρόνια έχει περισσεύσει στην Κρήτη των νέων καιρών, χωρίς ενδείξεις ανάσχεσής της.
Παρά τη βαριά οικονομική κρίση που πλήττει όλα τα μαγαζιά και όλα τα νοικοκυριά της υλιστικής μας επικυριαρχίας.
Χωρίς να υπάρχουν αντιδράσεις, έστω, κάποιων ομάδων ελεύθερων πολιτών (όλων των τάξεων και όλων των απασχολήσεων) κατά της σαρωτικής αυτής αντιπνευματικότητας που αποτελεί το νέο "κατακτητή" της Κρήτης.
Μια μορφή κατακτητή που σχετίζεται άμεσα με τον μανιακό Χίτλερ ο οποίος κατάκτησε με αλεξιπτωτιστές και ανελέητους βομβαρδισμούς την Κρήτη, που τόσο γενναία ο άμαχος λαός μας του αντιστάθηκε.
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΖΙΜΕΝΣΙΣΜΟΥ
Ομως εμείς τότε (έστω ως μικρά παιδιά) είδαμε αυτή την επέλαση εξ ουρανού ως δαιμονικές μηχανές που τους αντισταθήκαμε, ως απόλυτο κακό διαβολικού πολέμου που ο τρελός πολέμαρχος Χίτλερ χρησιμοποιούσε όλες τις τεχνολογικές εταιρείες (Φολκσβάγκεν, Siemens και τόσες άλλες) που και σήμερα εξακολουθούν να διαδραματίζουν μέγιστους ρόλους του κακού, με τη φοβερή διαπλοκή Siemens και παραζήμενς που έχουν, τόσο δαιμονικά διαβρώσει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας, αλλά και άλλων χωρών στον κόσμο.
ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑΣ ΣΥΝΕΓΕΡΣΗΣ
Ποιοι όμως είναι οι αποφασιστικοί αγώνες σήμερα των ηγετικών πνευματικών φορέων της Κρήτης, των πανεπιστημιακών και των εν γένει εκπαιδευτικών μας φορέων, των κοινωνικών οργανώσεων αλλά και ολόκληρης της Εκκλησίας Κρήτης για τόσο ζωτικής σημασίας θέματα – προβλήματα πνευματικής και ηθικής διάβρωσης στο νησί που τώρα πάλι απειλείται με νέες ενεργοποιήσεις για "ανεξάρτητη Κρήτη" όπως ορέγονται, κυρίως τα γεωστρατηγικά σχέδια της ΝΑΤΟϊκο-αμερικανικής κυριαρχίας. Εχουμε γράψει παλιότερα τις απόψεις μας για αυτό το αδιαπράγματευτο μείζονος σημασίας θέμα για την Κρήτη και για την ενότητα της Ελλάδας που κινδυνεύει -ακόμα και τώρα- σε πολλά επίπεδα.
Αλλά ανάμεσα σε αυτό το μεγάλο θέμα για την Κρήτη όπως ήδη αναφέραμε τα προβλήματα στο νησί της ψευδοευδαιμονίας είναι πολλά και τόσο επικίνδυνα. Για να επιβάλλεται πέρα από την ψευδοπολιτικολογία μια άμεση εγρήγορση όλων μας. Γιατί κανείς κρητικός- κρητικιά δεν θα επιθυμεί να γίνει η Κρήτη από τόπος Δόξας τόπος καταισχύνης.