Ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης “Ο.Α.Κ. Α.Ε” (πρώην ΟΑΔΥΚ) η 3η προκήρυξη του τοπικού προγράμματος προσέγγισης Leader, η οποία αφορά επενδυτικά σχέδια σε συγκεκριμένες περιοχές των Νομών Χανίων και Ρεθύμνου.
Τα επενδυτικά σχέδια μπορούν να υποβάλλονται από φυσικά πρόσωπα, εταιρείες, συνεταιρισμούς, αλλά και αγρότες (ορισμένες δραστηριότητες) και μπορεί να αφορούν βιοτεχνικές δραστηριότητες μεταποίησης αγροτικών προϊόντων (κρέας, γάλα, αβγά, πουλερικά, μέλι, δημητριακά, ελαιούχα προϊόντα, οίνος, οπωροκηπευτικά, σπόρων και πολλαπλασιαστικού υλικού, φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών), ιδρύσεις, επεκτάσεις, εκσυγχρονισμούς μικρής δυναμικότητας υποδομών διανυκτέρευσης, χώρων εστίασης και αναψυχής, επισκέψιμων αγροκτημάτων και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών γα την εξυπηρέτηση του τουρισμού της υπαίθρου.
Να τονίσουμε στο σημείο αυτό ότι ο διαθέσιμος προϋπολογισμός για τα παραπάνω επενδυτικά σχέδια είναι ιδιαίτερα μικρός (συνολικές επιχορηγήσεις ύψους 2.323.667,98 ευρώ) και εξαιτίας αυτού θα προκριθούν αυστηρά οι καλύτερες σε βαθμολογία επενδυτικές προτάσεις.
Επιπλέον κατά την υποβολή του φακέλου απαιτείται να υποβάλλεται και η αντίστοιχη άδεια από την Πολεοδομία (οικοδομική, μικρής κλίμακας εργασιών κ.λπ. ανάλογα της φύσεως των εργασιών) σε περίπτωση που στο επενδυτικό σχέδιο προβλέπονται κτηριακές δαπάνες.
Οι υποβολές των προτάσεων θα γίνονται έως και την Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 3μ.μ. στα γραφεία του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης.
Αναλυτική Παρουσίαση
Κεντρικό Πρόγραμμα:
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 – 2013” (ΠΑΑ).
Φορέας υλοποίησης
Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων με τοπικό Φορέα Υλοποίησης (Ομάδα Τοπικής Δράσης – ΟΤΔ) την εταιρεία “Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε. (Ο.Α.Κ. Α.Ε.)”
Περιγραφή
Κεντρική επιδίωξη του προτεινόμενου Τοπικού Προγράμματος LEADER στη Δυτική Κρήτη είναι η συνέχιση της προσπάθειας αξιοποίησης των τοπικών πλουτοπαραγωγικών πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο την ενίσχυση μίας τοπικής πολυτομεακής ανταγωνιστικής οικονομίας γεωργικών και μη γεωργικών δραστηριοτήτων με βάση τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης.
Αποδέκτες
Φυσικά ή νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα που ασκούν δραστηριότητα σε γεωργική εκμετάλλευση κατά κύρια ή μερική απασχόληση κατά τη στιγμή της υποβολής της αίτησης ενίσχυσης, Ο.Τ.Α. α΄βαθμού και τα νομικά τους πρόσωπα.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Οι προτάσεις υποβάλλονται μέχρι την ΤΡΙΤΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 και ώρα 3μ.μ.
Σε περίπτωση υποβολής με συστημένη επιστολή ή με ταχυμεταφορά θα πρέπει ο φάκελος της πρότασης να περιέλθει ομοίως μέχρι την προαναφερθείσα ημέρα και ώρα με αποκλειστική ευθύνη των ενδιαφερομένων.
Περιοχή εφαρμογής Νομοί Χανίων και Ρεθύμνου.
Οροι και προϋποθέσεις επιλεξιμότητας
Οι υποψήφιοι δικαιούχοι που υποβάλλουν προς αξιολόγηση ολοκληρωμένες προτάσεις για την υλοποίηση επενδύσεων, οι οποίες θα πρέπει να είναι συμβατές με τους στόχους και τα κριτήρια επιλεξιμότητας του Προγράμματος “Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 – 2013”, Κεφάλαια 5.3.3 και 5.3.4.1 όπως ισχύουν κάθε φορά και να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
• Να τεκμηριώνεται η σκοπιμότητα της επένδυσης σε σχέση με τους στόχους του μέτρου.
• Η επενδυτική πρόταση και ο αντίστοιχος προϋπολογισμός αυτής να αφορούν ολοκληρωμένο και λειτουργικό φυσικό αντικείμενο.
• Να τεκμηριώνεται η οικονομική βιωσιμότητα και η παροχή επαρκών εγγυήσεων ως προς την αποδοτικότητα των επενδύσεων που θα υλοποιηθούν και να προκύπτει κερδοφορία τουλάχιστον στο τρίτο έτος λειτουργίας από την ολοκλήρωση της επένδυσης.
• Να αποδεικνύεται η κατοχή ή η χρήση του ακινήτου, στο οποίο προβλέπεται η υλοποίηση της πρότασης.
• Οι προτάσεις δεν υποβάλλονται από εν ενεργεία Δημοσίους Υπαλλήλους ή Υπάλληλους ΝΠΔΔ κατά την έννοια του Άρθρου 2 του ν. 3258/2007, ούτε στρατιωτικούς. Στην περίπτωση προσωπικών εταιρειών, ο περιορισμός ισχύει για όλα τα μέλη τους. Στην περίπτωση λοιπών εταιρειών, ο περιορισμός ισχύει για τον πρόεδρο, τον δ/ντα Σύμβουλο και το νόμιμο εκπρόσωπο. Το κριτήριο δεν εξετάζεται στην περίπτωση Συνεταιρισμών.
• Για υφιστάμενες επιχειρήσεις: να εξασφαλίζεται η νόμιμη λειτουργία τους.
• Η πρόταση εφόσον αφορά ανέγερση, ανακαίνιση ή επισκευή κτηρίων πρέπει να συνοδεύεται από την οικοδομική άδεια ή άδεια δόμησης. Οταν στην πρόταση υποβάλλονται εργασίες που απαιτούν έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας , τότε είναι απαραίτητη η προσκόμισή της.
• Οι επενδυτικές προτάσεις που αφορούν εκσυγχρονισμό επιχειρήσεων, να μην έχουν ενισχυθεί από αναπτυξιακά προγράμματα κατά το παρελθόν ή έχει παρέλθει πενταετία από την απόφαση αποπληρωμής τους κατά τη στιγμή της υποβολής της αίτησης ενίσχυσης όταν το σχέδιο αφορά το ίδιο φυσικό αντικείμενο.
• Για τις υφιστάμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να μην είναι προβληματικές κατά την έννοια των κοινοτικών κατευθυντήριων γραμμών όσον αφορά κρατικές ενισχύσεις για τη διάσωση και αναδιάρθρωση προβληματικών επιχειρήσεων (Ε.Ε. C 244/1-10-04) και της παραγράφου 7 του άρθρου 1 του Καν (ΕΚ) 800/2008
• Η πρόταση δεν έχει ενταχθεί / οριστικά υπαχθεί σε άλλο πρόγραμμα /καθεστώς της 4ης προγραμματικής περιόδου για το ίδιο φυσικό αντικείμενο. H πρόταση, εφόσον αφορά στο υπομέτρο L123 δεν έχει ενταχθεί για το ίδιο ή συμπληρωματικό φυσικό αντικείμενο στο μέτρο 123 του Αξονα 1 του ΠΑΑ
• Οι υποψήφιοι δικαιούχοι θα πρέπει μέχρι και τον χρόνο υποβολής του επενδυτικού τους σχεδίου να μην έχουν επιβληθεί διοικητικές κυρώσεις για παραβίαση κοινοτικών κανονισμών ή εθνικής νομοθεσίας σχετικές με την υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων
• Ο υποψήφιος δεν αποτελεί δικαιούχο τοπικού προγράμματος και δεν έχει υποβάλει περισσότερες της μιας προτάσεις στο πλαίσιο της συγκεκριμένης προκήρυξης. Εφόσον ο υποψήφιος είναι φυσικό πρόσωπο, δεν μπορεί να αποτελεί εταίρο/ μέτοχο νομικού προσώπου που είναι δικαιούχος στο τοπικό πρόγραμμα Leader ή έχει υποβάλει πρόταση στο πλαίσιο της συγκεκριμένης προκήρυξης. Εφόσον ο υποψήφιος είναι εταιρεία, δεν μπορούν οι εταίροι/ μέτοχοί της να είναι δικαιούχοι του τοπικού προγράμματος Leader ή να έχουν υποβάλει πρόταση στο πλαίσιο της συγκεκριμένης προκήρυξης. Εφόσον ο υποψήφιος είναι συνεταιρισμός, το κριτήριο εξετάζεται μόνο σε επίπεδο φορέα.
• Οι υποψήφιοι δικαιούχοι να μην έχουν υπερβεί το 65ο έτος της ηλικίας τους κατά την υποβολή της πρότασης. Ο περιορισμός δεν ισχύει για τις Ανώνυμες εταιρείες και τις Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης
• Ο υποψήφιος να μην έχει υπερβεί το 65ο έτος της ηλικίας του κατά την υποβολή της πρότασης. Στην περίπτωση προσωπικών εταιρειών, ο περιορισμός ισχύει για όλα τα μέλη τους. Ο περιορισμός δεν ισχύει για τις Ανώνυμες εταιρίες, τις Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης και τους Συνεταιρισμούς.
• Ο υποψήφιος να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του κατά την υποβολή της πρότασης. Στην περίπτωση προσωπικών εταιρειών, ο περιορισμός ισχύει για όλα τα μέλη τους. Ο περιορισμός δεν ισχύει για τις Ανώνυμες εταιρίες, τις Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης και τους Συνεταιρισμούς.
• Για φυσικά πρόσωπα δεν υπάρχει θέμα πτώχευσης.
• Για νομικά πρόσωπα δεν υπάρχει θέμα λύσης, εκκαθάρισης ή πτώχευσης.
• Ο υποψήφιος δεν είναι (ή και δεν ήταν κατά την 1η δημοσίευση της πρόσκλησης) μέλος του Δ.Σ. του Επιπέδου Λήψης Αποφάσεων και της Υπηρεσιακής Δομής της ΟΤΔ ή/ και δεν είναι σύζυγος ή συγγενής α’ βαθμού αυτών ή/και δεν αποτελεί παρένθετο φυσικό ή νομικό πρόσωπο αυτών.
Κριτήρια αξιολόγησης
Τα κριτήρια και υποκριτήρια αξιολόγησης των επενδυτικών προτάσεων βαθμολογούνται με συγκεκριμένη διαδικασία και είναι αντίστοιχα τα παρακάτω:
1. Πλήρης και ορθή συμπλήρωση του φακέλου υποψηφιότητας.
2. Ετοιμότητα υλοποίησης (εξασφάλιση απαιτούμενων μελετών, αδειών και των άλλων απαιτούμενων διαδικασιών).
3. Επαγγελματική εμπειρία/ εκπαίδευση/ κατάρτιση του υποψήφιου.
4. Σκοπιμότητα της πρότασης (σε σχέση με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της περιοχής χωροθέτησης της πρότασης καθώς και σε σχέση με τους στόχους και τις προτεραιότητες του τοπικού προγράμματος.
5. Ποιότητα της πρότασης.
6. Καινοτόμος χαρακτήρας της πρότασης.
7. Ρεαλιστικότητα και αξιοπιστία του κόστους.
8. Ρεαλιστικότητα του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
9. Συμβατότητα με την τοπική αρχιτεκτονική (για τα μέτρα 311-312-313-321-322).
Επιπλέον μονάδες λαμβάνουν οι περιπτώσεις που:
1. Ο υποψήφιος δικαιούχος δεν έχει επιχορηγηθεί για οποιοδήποτε έργο στα πλαίσια κοινοτικών ή εθνικών ενισχύσεων.
2. Ο υποψήφιος δικαιούχος είναι γυναίκα ή νέος έως και 30 ετών (ανεξαρτήτως αν είναι άνδρας ή γυναίκα). Σε περίπτωση εταιριών θα πρέπει να ισχύει αντίστοιχα για όλα τα μέλη της εταιρείας.
3Δημιουργηθούν υποδομές/ διαρρυθμίσεις που εξυπηρετούν την προσβασιμότητα ατόμων μειωμένης κινητικότητας.
4. Δημιουργηθούν νέες θέσεις απασχόλησης (εφόσον δεν ενισχύονται μέσω προγραμμάτων απασχόλησης του ΟΑΕΔ).
5. Εφόσον στο επενδυτικό σχέδιο υπάρχουν δαπάνες που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος (ΑΠΕ, ανακύκλωση στερεών αποβλήτων, εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας, εξοικονόμηση νερού, πρόβλεψη συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης π.χ. ISO 14000, EMAS).
Στην διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχουν μόνο οι προτάσεις που θα λάβουν τουλάχιστον το 50% της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας (50 μονάδες σε σύνολο 100).
Τι χρηματοδοτείται
Οι επιλέξιμες δαπάνες διαφοροποιούνται ανάλογα το είδος της δράσης αλλά και του επενδυτικού σχεδίου. Συνοπτικά όσο αφορά επενδυτικά σχέδια φυσικών και νομικών προσώπων είναι:
1. Δαπάνες κτηριακών εγκαταστάσεων, όπως δαπάνες οικοδομικών εργασιών, υδραυλικών εργασιών, ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών, θέρμανσης κ.λπ.
2. Δαπάνες διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις λειτουργίας της επιχείρησης, όπως ισοπεδώσεις, διαμορφώσεις, συνδέσεις με δίκτυα κοινής ωφέλειας, περιφράξεις, φωτισμός, φυτεύσεις, κ.λπ.
3. Δαπάνες αγοράς καινούργιου μηχανολογικού εξοπλισμού, περιλαμβανομένου του λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών, μέχρι την αγοραστική του αξία. Περιλαμβάνονται οι δαπάνες μεταφοράς και εγκατάστασης.
4. Δαπάνες αγοράς λοιπού εξοπλισμού απαραίτητου για τη λειτουργία της επιχείρησης.
5. Γενικές δαπάνες συνδεόμενες με τα ανωτέρω όπως, αμοιβές μηχανικών και συμβούλων, δαπάνες έκδοσης των απαραίτητων αδειών, όπως οικοδομική άδεια, δαπάνες για μελέτες σκοπιμότητας και οικονομοτεχνικές μελέτες για την εγκατάσταση ΑΠΕ κ.λπ. Οι ανωτέρω δαπάνες δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 12% του συνολικού κόστους της επένδυσης.
6. Δαπάνες προβολής και προώθησης, όπως η έκδοση διαφημιστικών φυλλαδίων, η αξιοποίηση του διαδικτύου και σε ποσοστό μέχρι 5% του συνολικού κόστους.
7. Δαπάνες αγοράς ειδικών επαγγελματικών μέσων μεταφοράς προϊόντων και πρώτων υλών εντός της επιχείρησης (π.χ. ανυψωτικά μηχανήματα κ.λπ.) στην περίπτωση που η χρήση τους είναι πλήρως αιτιολογημένη από το είδος της επένδυσης.
8. Δαπάνες για την κάλυψη του κόστους μελέτης – εγκατάστασης συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και ποιοτικών σημάτων, καθώς επίσης και δαπάνες που καταβάλλονται από τους δικαιούχους σε αναγνωρισμένους, από τα αρμόδια εθνικά όργανα, οργανισμούς πιστοποίησης για την αρχική πιστοποίηση των συστημάτων αυτών και σε ποσοστό μέχρι 3% του συνολικού κόστους.
Μη επιλέξιμες δαπάνες
1. Απόκτηση οικοπέδων, εδαφικών εκτάσεων και κτιριακών εγκαταστάσεων (αγορά, μίσθωση κ.λπ.).
2. Κόστος σύνταξης φακέλου υποψηφιότητας.
3. Συμβολαιογραφικά έξοδα και πάσης φύσεως φόροι και δημοσιονομικές επιβαρύνσεις του δικαιούχου.
4. Ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) εκτός από τις περιπτώσεις που ορίζονται στο άρθρο 71, παρ. 3(α) του Καν(ΕΚ) 1698/2005, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
5. Η αγορά μεταχειρισμένου εξοπλισμού. Για τις δράσεις ενθάρρυνσης τουριστικών δραστηριοτήτων των υπομέτρου L311 και L313 και αποκλειστικά και μόνο για κτίσματα τα οποία έχουν χαρακτηρισθεί ως παραδοσιακά και διατηρητέα είναι επιλέξιμη η αγορά ή επισκευή παλαιού εξοπλισμού και μέχρι ποσοστού 20% του συνολικού προϋπολογισμού του επενδυτικού σχεδίου.
6. Δαπάνες για την εκπόνηση μελετών οι οποίες δεν εφαρμόζονται κατά την υλοποίηση του έργου.
7. Λειτουργικές δαπάνες των δικαιούχων και των έργων (αμοιβές προσωπικού, αναλώσιμα κ.λπ.).
8. Βελτιωτικές παρεμβάσεις που απαιτούνται στις εμπλεκόμενες επιχειρήσεις για την προσαρμογή τους σε τυχόν απαιτήσεις της δικτύωσης.
9. Δαπάνες συντήρησης των παρεμβάσεων που ενισχύονται.
10. Δαπάνη για τη μελέτη συνολικής θεώρησης αισθητικής και λειτουργικής αναβάθμισης και ανάδειξης του οικισμού ή για το σχέδιο αναβάθμισης.
11. Αγορά οχημάτων πλην των περιπτώσεων για τις οποίες γίνεται ρητή αναφορά στις κατηγορίες επιλέξιμων δαπάνες.
12 Προμήθεια εξοπλισμού από χώρες εκτός Ε.Ε., εξαιρουμένων των περιπτώσεων που τεκμηριώνεται ότι δεν είναι δυνατή η προμήθεια του συγκεκριμένου εξοπλισμού από χώρες της Ε.Ε.
13. Δαπάνες προβολής και προώθησης γεωργικών προϊόντων.
Διάρκεια ολοκλήρωσης έργου
Η προθεσμία ολοκλήρωσης των χρηματοδοτούμενων επενδύσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31/12/2015 συμπεριλαμβανομένου τυχόν παράτασης.
Ενίσχυση
Το ποσοστό επιχορήγησης είναι 50% για τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου και 100% για Ο.Τ.Α. α’ βαθμού και τα νομικά τους πρόσωπα
Προϋπολογισμός
Το συνολικό κόστος του προγράμματος ανέρχεται σε 4.257.335,96€ (δημόσια και ιδιωτική συμμετοχή) ενώ η συνολική δημόσια δαπάνη (επιχορήγηση) ανέρχεται σε 2.323.667,98€
Υποχρεώσεις ενισχυόμενων επιχειρήσεων
Οι κυριότερες υποχρεώσεις των δικαιούχων μετά την υλοποίηση του σχεδίου είναι:
• Τα επενδυτικά σχέδια πρέπει για διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από την απόφαση ένταξης – χρηματοδότησης να μην υποστούν σημαντική τροποποίηση, η οποία να επηρεάζει τη φύση ή τους όρους υλοποίησής τους ή να παρέχει αδικαιολόγητο πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση.
Επιπλέον και για το ίδιο διάστημα να μην έχουν υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις που να απορρέουν είτε από μεταβολή της φύσης του ιδιοκτησιακού καθεστώτος μιας υποδομής είτε από τη διακοπή η τη μετεγκατάσταση μιας παραγωγικής δραστηριότητας
• Οι επενδύσεις που έχουν συγχρηματοδοτηθεί στα πλαίσια του Άξονα 3 του ΠΑΑ, πρέπει να διατηρηθούν στην περιοχή παρέμβασης για τουλάχιστον πέντε έτη, ή τρία (3) στην περίπτωση των ΜΜΕ, μετά την ολοκλήρωση του συνόλου της επένδυσης.
• Είναι δυνατή η αντικατάσταση μονάδας ή εξοπλισμού που κατέστησαν παρωχημένα λόγω ταχείας τεχνολογικής εξέλιξης, εφόσον η οικονομική δραστηριότητα διατηρείται στην περιοχή για την ελάχιστη απαιτούμενη περίοδο.
Απαγορεύεται επίσης η εκμίσθωση παγίων στοιχείων της επένδυσης, για το ίδιο χρονικό διάστημα.
• Ο δικαιούχος υποχρεούται στη δημιουργία των νέων θέσεων εργασίας (σε ανθρωπομήνες απασχόλησης όπως προβλέπονται στην απόφαση ατομικής έγκρισης), εντός χρονικού διαστήματος δώδεκα (12) μηνών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του επενδυτικού του σχεδίου και στη διατήρησή τους για ένα (1) έτος.
• Ο επενδυτής υποχρεούται στην τήρηση των όρων της απόφασης έγκρισης. Σε περίπτωση μη τήρησης των όρων αυτών, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδίδει απόφαση ανάκλησης της έγκρισης και μερικής ή ολικής επιστροφής των ποσών της οικονομικής ενίσχυσης.
Κρίσιμα σημεία
1. Η δημόσια χρηματοδότηση καταβάλλεται απευθείας στην επιχείρηση και δεν επιτρέπεται η εκχώρησή της σε τρίτους. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η εκχώρηση της δημόσιας χρηματοδότησης σε τράπεζα για την παροχή βραχυπρόθεσμου δανείου που θα αντιστοιχεί σε μέρος ή στο σύνολο της δημόσιας χρηματοδότησης που χρησιμοποιείται για την υλοποίηση της επένδυσης.
2. Μετά την υπογραφή της απόφασης ένταξης, είναι δυνατή η χορήγηση προκαταβολής εφόσον ο δικαιούχος προσκομίσει εγγυητική επιστολή
3. Ο δικαιούχος της ενίσχυσης υποχρεούται στη λήψη όλων των κατά περίπτωση απαιτούμενων γενικών και ειδικών αδειών ή / και δικαιολογητικών (πολεοδομικές άδειες κ.λπ.), που αφορούν την πραγματοποίηση της επένδυσης και τη νόμιμη λειτουργία της επιχείρησης ή/και παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας (άδεια λειτουργίας κ.λπ.).
4. Για την είσπραξη της επιχορήγησης απαιτείται η ύπαρξη φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία απευθυνθείτε στα τηλέφωνα: 28210 71581 και 693887 1947
* D- Econ Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Β. Κορνάρου 30 και Αποκορώνου, Χανιά Κρήτης
Τηλ: 2821071581,
Fax: 28210 36470