Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

Συνθήκες “κραχ” επικρατούν στην αγορά και ιδιαίτερα στο λιανεμπόριο, επεσήμανε χθες από τα Χανιά ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου Ελλάδος κ. Βασίλης Κορκίδης, ο οποίος ήταν ομιλητής στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Χανίων με θέμα “Η καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών του νέου Δήμου Χανίων”, που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΧ.
Όπως τόνισε κ. Κορκίδης, “η αγορά των Χανίων έχει επάρκεια, ποιότητα, καλές τιμές και οι καταναλωτές δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από οποιαδήποτε άλλη αγορά της χώρας. Αυτή την στιγμή επικρατούν συνθήκες “κραχ” στην αγορά και ιδιαίτερα στο λιανεμπόριο. Η λύση δεν είναι ούτε τα λουκέτα, ούτε οι συνεχείς και κουραστικές προσφορές που μπερδεύουν και δεν βοηθούν τον καταναλωτή. Θα πρέπει να αναζητήσουμε ένα πιο απλό καταναλωτικό μοντέλο που είναι “μία τιμή, χαμηλή τιμή”.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων κ. Γιάννης Μαργαρώνης ανέφερε: “Είναι αναγκαίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε σύγχρονους τρόπους πωλήσεων, διαφήμισης, marketing έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσαρμοστούμε πολύ γρήγορα στο ταχύτατα αναπτυσσόμενο και διαφοροποιημένο επαγγελματικό περιβάλλον για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε και να αναπτυχθούμε”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Creta Polls κ. Ηλίας Κυριακόπουλος επεσήμανε ότι “αυτή την στιγμή η χώρα μας βιώνει την μεγαλύτερη οικονομική κρίση μετά την μεταπολίτευση, έχοντας επακόλουθα είτε σε εμπορικό είτε σε κοινωνικό επίπεδο. Σκοπός της έρευνας, ήταν να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο που θα οδηγήσει την οικονομική κρίση σε ευκαιρία και θα μας δώσει βιώσιμες λύσεις για ένα καλύτερο αύριο. Στην έρευνα καταγράψαμε επίσης ποια προβλήματα αποτελούν για τον καταναλωτή εμπόδια ως προς την τοπική αγορά όπως είναι: το κυκλοφοριακό, η έλλειψη χώρων στάθμευσης και πεζόδρομων”.
Η ΕΡΕΥΝΑ
Την ίδια ώρα, ικανοποιημένοι από την ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων στην αγορά των Χανίων, όχι όμως και από τις τιμές, δηλώνουν οι καταναλωτές σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε χθες ο Εμπορικός Σύλλογος Χανίων κατά την διάρκεια της ημερίδας.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων, το χρονικό διάστημα από την Κυριακή 23 Μαΐου 2010 έως την Τετάρτη 26 Μαΐου 2010.
Τα στρώματα της έρευνας αποτέλεσαν οι δήμοι που συναποτελούν το νέο δήμο Χανίων σύμφωνα με το σχέδιο «Καλλικράτης».
Στην ερώτηση “κατά πόσο είστε ικανοποιημένοι από την αγορά των Χανίων”, οι καταναλωτές δήλωσαν: αρκετά ικανοποιημένοι από την ποιότητα κατά 53,3%, την ποικιλία κατά 44,5% και από την εξυπηρέτηση κατά 44%, ωστόσο το 41,4% απάντησαν ότι είναι λίγο ικανοποιημένοι ως προς τις τιμές.
Στην ερώτηση “πόσο συχνά ψωνίζετε σε αγορές πέραν της αγοράς των Χανίων”: το 37,6 απάντησε καθόλου, το 32,4% 1-2 φορές τον χρόνο, το 14,5% 3-4 τον χρόνο και το 14,2% πιο συχνά.
Ως προς τις “ώρες που προτιμούν να κάνουν τις αγορές”, το 39,6% των Χανιωτών απάντησε το πρωί, ενώ το 37,2 το απόγευμα.
Όσον αφορά το “πόσο επηρεάζει η προσβασιμότητα στην αγορά των Χανίων την συχνότητα των αγορών”: ως προς το κυκλοφοριακό το 47,3% απάντησε πολύ, το 32,2% καθόλου και το 18,1% αρκετά.
Επίσης για το πόσο “επηρεάζει η προσβασιμότητα στην αγορά των Χανίων την συχνότητα των αγορών ως προς τους χώρους στάθμευσης”: το 41% απάντησε πολύ ενώ το 32,8% καθόλου.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα