Ίσως το διαφημιστικό σλόγκαν, “ο ΟΤΕ μας ενώνει”, να είναι ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά της πραγματικότητας. Με τη διαφορά ότι ο εμπνευστής του σλόγκαν αυτού, σίγουρα δεν σκέφτηκε ότι ο ΟΤΕ “μας ενώνει” σε ότι αφορά τα παράπονα και την ταλαιπωρία.
Αναγνώστης επικοινώνησε με τα Χ.Ν. για να περιγράψει τη δική του “οδύσσεια” με τον Οργανισμό. Όπως μας είπε, πριν από δύο μήνες έκανε αίτηση για να του χορηγήσει ο ΟΤΕ τηλεφωνική γραμμή στο Δαράτσο. Μετά από ένα μήνα, ενημερώθηκε ότι το αίτημά του δεν μπορεί να ικανοποιηθεί, καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμες γραμμές. Ο Οργανισμός συνέστησε “υπομονή”, η οποία απαιτούσε κατάθεση εκ νέου αίτησης “και βλέπουμε”.
Λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης, σε μια τουριστική περιοχή όπως ο Δαράτσος, ο ΟΤΕ αδυνατεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες του, έχοντας φυσικά το μονοπώλιο στην παροχή νέων συνδέσεων. Καλό θα είναι η αρμόδιοι του Οργανισμού, να αποφασίσουν αν ο ρόλος του ΟΤΕ είναι να “μας ενώνει” διευκολύνοντας την επικοινωνία, ή να “μας απομονώνει” αδυνατώντας να παρέχει τα βασικά εν έτει 2010.