Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024

ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ:

Από την 1η Ιουλίου τα TAXI της πόλης των Χανίων φέρουν το σήμα που δηλώνει πως οι υπηρεσίες τους υπόκεινται στη Νομοθεσία. Διαθέτουν δηλαδή το “κίτρινο ταμπελάκι”, το οποίο υποδεικνύει στους καταναλωτές ότι οι κάτοχοι των ΤΑΧΙ θα προσφέρουν τη μισθωμένη υπηρεσία που ζητάται σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο. 
Τα παραπάνω επισημαίνει σε χθεσινή ανακοίνωσή της η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Νομού Χανίων και προσθέτει ότι “το “κίτρινο ταμπελάκι” ένα σήμα που φέρει το λογότυπο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και το τηλέφωνό της, στοιχεία που αποδεικνύουν την ανάπτυξη μιας  αμφίδρομης σχέσης μεταξύ παρόχου υπηρεσίας (ΤΑΧΙ) αλλά και δέκτη της υπηρεσίας (καταναλωτή)”.
Ακόμα στην ανακοίνωση αναφέρεται:
“Ο κάθε επιβάτης – καταναλωτής όταν κάνει χρήση της υπηρεσίας του ταξί οφείλει να προσέχει κατά την επιβίβασή του στο ταξί τα παρακάτω:
1) Να υπάρχει ταξίμετρο και μάλιστα μηδενισμένο,
2) Να υπάρχει πινακίδα που να γράφει: Τα στοιχεία του αυτοκινήτου, τα ισχύοντα τιμολόγια, πινακίδα που να γράφει «όλοι οι επιβάτες υποχρεούνται από τον νόμο να φέρουν ζώνη»”
3).O οδηγός του ταξί οφείλει να σας μεταφέρει εκεί ακριβώς που επιθυμείτε, να μεταφέρει τις αποσκευές σας από το πεζοδρόμιο στο ταξί και αντίστροφα. Απαγορεύεται να σας αρνηθεί μίσθωση, ενώ χωρίς την άδειά σας δεν επιτρέπεται η πολλαπλή μίσθωση. Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε 15 λεπτά αναμονή ή περισσότερα εάν υπάρχει σοβαρός λόγος. Οφείλετε να ζητήσετε απόδειξη στην οποία να αναγράφεται η διαδρομή που πραγματοποιήσατε και το κόμιστρο που καταβάλατε ο οδηγός έχει υποχρέωση να σας την δώσει”.
Για το θέμα, η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων Ιωάννα Μελάκη δήλωσε: “Η Ένωσή μας  σέβεται τον κλάδο των ταξί, πιστεύουμε στην συνεργασία των οδηγών των ΤΑΧΙ και οφείλουμε να τους συνδράμομε κάνοντας χρήση των υπηρεσιών των  ΤΑΧΙ, ώστε να αποκτήσουν τον επαγγελματισμό που αξίζουν, πράγμα που τις περασμένες γιορτές του Πάσχα και εν όψη κρίσης, μας το έδειξαν (στην μη καταβολή δώρου) παρά τα αυξημένα βάρη του κλάδου (αύξηση καυσίμων, αύξηση τελών  κ.λ.π)
 Σήμερα έχουμε ένα μεγάλο όπλο “το κίτρινο ταμπελάκι ” που σε περίπτωση κακοδιαχείρισης της προφοράς των ΤΑΧΙ ο καθένα από μας ελεύθερα μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο του να το καταγγείλει, αλλά και σε κάποιες φορές να ευχαριστήσει για τις μη αμειβόμενες υπηρεσίες κάποιων οδηγών ΤΑΧΙ .
 Επίσης τονίζουμε ότι το “κίτρινο ταμπελάκι”που φέρουν  τα ΤΑΧΙ  της πόλης μας με το λογότυπο της ΄Ένωσης και τον αριθμό τηλεφώνου της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,2821092666 , είναι και όπλο του οδηγού του  ΤΑΧΙ, μπορεί και αυτός  να στραφεί με την σειρά του, σε καθένα από εμάς που δυστροπεί, δεν  χρησιμοποιεί σωστή διαχειριστική συμπεριφορά (εκτοξεύει ύβρεις, μιλάει ασταμάτητα, δεν χρησιμοποιεί πληθυντικό, αποφεύγει να πληρώσει το μίσθωμα)  Ενικός και η χρήση της λέξης «ρε» δεν επιτρέπονται. Ο οδηγός του ταξί είναι εργαζόμενος, σε δύσκολες συνθήκες, δεν δικαιούμαστε να του μεταφέρουμε την αρνητική μας διάθεση, τα προσωπικά μας, να ανοίγουμε πολιτικές συζητήσεις κ.λ.π.”.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα