Η καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και η εξάλειψη των όποιων προβλημάτων θα είναι και για φέτος ο στόχος του αεροδρομίου, των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται σε αυτό και της αστυνομίας.
Αυτό επισημάνθηκε στη χθεσινή συνάντηση, με αφορμή ανώνυμη καταγγελία σε ΜΜΕ για ανάρμοστη συμπεριφορά οδηγού ταξί. Από μεριάς των ιδιοκτητών ταξί απορρίφθηκε η καταγγελία ως ανυπόστατη, ενώ και η διοίκηση του αεροδρομίου επισήμανε πως δεν είναι ενήμερη για τέτοιο περιστατικό και ότι όλοι οι επιβάτες που διαπιστώσουν κάποικο πρόβλημα μπορούν να το καταγγείλουν άμεσα στις υπηρεσίες του αερολιμένα.
Ερωτηθείς για την καταγγελία ανάρμοστης συμπεριφοράς ο αερολιμέναρχης κ. Κώστα Τσιώρος σημείωσε: “Ουδέποτε τέθηκε σχετικό θέμα στον Αερολιμένα Χανίων, άλλωστε είμαστε σε στενή συνεργασία και έχουμε άριστες σχέσεις και με το αστυνομικό τμήμα και τους εκπροσώπους των οδηγών ταξί ενώ γίνεται διαρκής προσπάθεια για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και μια πιο σωστή παρουσία του αερολιμένα. Φέτος παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένη η όλη εικόνα. Εχουν επαναδιευθετηθεί οι θέσεις στάθμευσης των ταξί και των τουριστικών λεωφορείων, έχει δοθεί η δυνατότητα για την ολιγόλεπτη στάση των ΙΧ αυτοκινήτων από τα Χανιά και σήμερα η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια για αυτό και η παρουσία των οδηγών ταξί και λεωφορείων είναι σε άριστο επίπεδο.”
Από τη μεριά του ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Χανίων κ. Ηλίας Καραπατάκης υπογράμμισε: “Ως επαγγελματίες θέλουμε να δείξουμε τον καλύτερο μας ευατό. Οποιαδήποτε ανώνυμη καταγγελία δεν την παραδεχόμαστε αλλά βεβαίως προσπαθούμε για το καλύτερο. Κάνουμε συναντήσεις με τα μέλη μας για να δούμε πού υπάρχει το πρόβλημα και μόλις το εντοπίσουμε θα το στείλουμε στο πειθαρχικό συμβούλιο. Δεν είχαμε ιδιαίτερα περιστατικά και προβλήματα”.
O κ. Τσιώρος δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος και από το γεγονός ότι έχουν αυξηθεί τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν τους επιβάτες που έρχονται στα Χανιά με πτήσεις του εξωτερικού.