Κύριε διευθυντά,
στις 17 Φεβρουαρίου 2010 υπέβαλα στον ΟΤΕ αίτηση για εγκατάσταση νέας τηλεφωνικής σύνδεσης (Κ.Ο.Υ. 7610) στη νέα μου διεύθυνση στον Άγιο Ονούφριο Χανίων. Έχουν συμπληρωθεί 7 μήνες και ο ΟΤΕ δηλώνει ακόμη ότι αδυνατεί να εξυπηρετήσει το αίτημά μου επικαλούμενος «έλλειψη δικτύου». Δεν ξέρω αν σας φαίνεται λογικό σε μια πυκνοκατοικημένη και αναπτυσσόμενη περιοχή να χρειάζεται τόσος χρόνος για μια απλή τηλεφωνική σύνδεση. Το πιο παράλογο όμως είναι ότι, παρά την εικόνα που προβάλλει η εταιρεία, κανένα τμήμα της -Εξυπηρέτηση Πελατών, Εμπορικό, Τεχνική Υπηρεσία- δεν είναι σε θέση να δώσει μια σαφή απάντηση, αντιθέτως με παραπέμπουν όλοι «από τον Άννα στον Καϊάφα». Ερωτώ λοιπόν:
1. Γιατί εφόσον υπάρχει έλλειψη δικτύου επί 7 (τουλάχιστον) μήνες, ο ΟΤΕ δεν έχει κάνει κάτι για να την καλύψει; Και γιατί κανείς δεν μπορεί να ενημερώσει αν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα;
2. Οι πελάτες που κάνουν σήμερα αίτηση ενημερώνονται άραγε για την έλλειψη δικτύου ώστε να κάνουν τον κατάλληλο προγραμματισμό; Ή μήπως, όπως εγώ, ωθούνται να πιστέψουν ότι όλα βαίνουν καλώς, μέχρι να ανακαλύψουν μόνοι τους ότι πρέπει να «ταΐζουν» τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας;
3. Δεν αποτελεί εξαπάτηση από μέρους του ΟΤΕ να παραλαμβάνει αιτήσεις για περιοχές όπου δεν έχει (και εκ των πραγμάτων, δεν σκόπευε να έχει προσεχώς) ελεύθερες θέσεις;
4. Και τέλος, πώς αποζημιώνεται ο πολίτης – πελάτης για τις ποικίλες ζημίες που υφίσταται από την πρακτική της εταιρείας;
Εννοείται ότι τα ερωτήματα είναι ρητορικά. Δεν περιμένω απάντηση, περιμένω τηλέφωνο! Στο μεταξύ, όμως, θέτω υπόψη σας τα γεγονότα, ώστε να είναι όλοι ενήμεροι, ιδίως δε οι αναγνώστες σας που θα ήθελαν να εγκατασταθούν στον Άγιο Ονούφριο.
Γιάννης Ανδρέου