Στην Ιαπωνία κυκλοφορεί ένα νέο αυτόματο μηχάνημα πώλησης ποτών, το οποίο χρησιμοποιεί την αναγνώριση του προσώπου για να “προτείνει” ποτά τα οποία θα κρίνει οτ ιταιριάζουν στο φύλο και στην ηλικία του πελάτη.
Ηεπιτυχία του ήταν άμεση αφού οι πωλήσεις τών ποτών τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τους απλο΄θς αυτόματους πωλητές.
Το μηχάνημα αυτό κατασκευάστηκε απο την εταιρεία JR East Water Business και χρησιμοποιεί μεγάλες οθόνες αφής με αισθητήρες που επιτρέπουν να διακρίνει τα χαρακτηριστικά ενός πελάτη μόλις πλησιάσει.
Μια ταμπελίτσα με την ένδειξη “προτεινόμενα” εμφανίζεται σε συγκεκριμένα προιόντα.
Η εταιρεία έχει τοποθετήσει δοκιμαστίκα ένα τέτοιο μηχάνημα σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό του Τόκιο, αλλά σκοπεύει να προσθέσει άλλα πέντε σήμερα Τρίτη στον κεντρικό σταθμό του Τόκιο με σχέδια για επέκταση σε άλλους κεντρικούς σταθμούς και σε γειτονικά προάστια μέχρι τις αρχές του 2011.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.