(2010 ΕΓΧ 129?)
Κομεντί
Σκην.: Μπράιαν Κόπελμαν, Ντέιβιντ Λεβιέν. Μουσ: Μάικλ Πεν. Ηθ.: Μάικλ Ντάγκλας, Σούζαν Σαράντον, Ντάνι ΝτεΒίτο, Μαίρη Λουίζ Πάρκερ.
Η ζωή του Μπεν, πρώην επιτυχημένου έμπορου αυτοκινήτων -που από κακές επιλογές έχει χάσει την επιχείρησή του- δείχνει να εκτροχιάζεται, αφού ο ίδιος αδυνατεί να ελέγξει πλέον οτιδήποτε. Καθώς προσπαθεί να διασώσει ότι έχει μείνει από την επαγγελματική του καριέρα, αντιμετωπίζει διάφορες δυσκολίες υγείας, ενώ παράλληλα, διατηρεί ανοικτό μέτωπο με τις εσωτερικές του ανησυχίες… Με μπερδεμένο κόμπο την προσωπική του ζωή αφού: χωρισμένος από τη σύζυγό του Νάνσι, διωγμένος από τη νυν φιλενάδα του που τον παρατάει γιατί τον πιάνει να κοιμάται με την κόρη της και με τεταμένες σχέσεις με την αγαπημένη του κόρη, που όμως αρνείται να του επιτρέψει να δει τον εγγονό του, καθώς κατάφερε να ?ρίξει? στο κρεβάτι ακόμα και τη μητέρα ενός συμμαθητή του μικρού, ο Μπεν ακροβατεί ανάμεσα στην παρακμή και την εντιμότητα ενός ξεθωριασμένου γιάνκη?
Ρόλος, γραμμένος απευθείας για το υποκριτικό ταλέντο του μεγάλου ηθοποιού, που ερμηνεύει απόλυτα τον ?κόπανο γιάπη? αντιμετωπίζοντας με επιφανειακή ευδιαθεσία το κάθε τι γύρω του, σε μια προσπάθεια απόκρυψης των σημαντικών αδυναμιών του. Μια ταινία, που προσεγγίζει με συμπάθεια το ανδρικό φύλο στην επερχόμενη κρίση των 50+, που παρά τις αφελείς ερωτικο-σεξουαλικές ατασθαλίες του Μπεν, ως του γενικού του αντιπροσώπου, εντούτοις ενισχύει την άφεση μέσω μιας σειράς παράτυπων συναινέσεων, που μοιραία οδηγούν το θεατή σε ταύτιση με τον ήρωα?