Ως η πλέον επιτυχημένη χρονιά του Xbox-360 θεωρείται από τη Microsoft το 2010, πέντε χρόνια μετά την άφιξη της δημοφιλούς κονσόλας.
Την περασμένη χρονιά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 42% συγκριτικά με το 2009 καθώς πωλήθηκαν παγκοσμίως 50 εκατομμύρια κονσόλες και 8 εκατομμύρια αισθητήρες Kinect, ενώ το Xbox Live φιλοξενεί 30 εκατομμύρια χρήστες. Περισσότερα χρήματα ξοδεύτηκαν στο Xbox 360 από ότι στα υπόλοιπα συστήματα ίδιας γενιάς (PS3 και Wii) για αυτό και ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη κονσόλα του έτους. Η Microsoft υποστηρίζει ότι η εν λόγω πρωτιά οφείλεται τόσο σε πολυαναμενόμενες αποκλειστικές κυκλοφορίες, όπως τα Halo: Reach και Fable III όσο και στο ντεμπούτο του Kinect τον Νοέμβριο του 2010.
Στην καταγραφή των αποτελεσμάτων για τον μήνα Δεκέμβριο φάνηκε ένα ρεκόρ πωλήσεων της τάξης των 1.9 εκατομμυρίων με την εταιρεία να αντιμετωπίζει ξεπούλημα προϊόντων, παρά τα πρόσθετα μέτρα που είχε λάβει για τη διαθεσιμότητά τους στην αγορά. Εκπρόσωπος της Microsoft αναφέρει ότι η κυκλοφορία του Kinect ήταν μια μεγάλη ώθηση για την επιχείρηση και αύξησε τις πωλήσεις των κονσολών σε άνευ προηγουμένου επίπεδα.
Τα 3 εκατομμύρια τεμάχια που είχαν προγραμματίσει αρχικά να δώσουν στην αγορά έγιναν 5 εκατομμύρια την ημέρα πριν την εμφάνιση του περιφερειακού στις προθήκες των καταστημάτων, ενώ οι συνολικές πωλήσεις μέσα στις πρώτες 60 μέρες ανήλθαν στα 8 εκατομμύρια κομμάτια καλύπτοντας και με το παραπάνω τον στόχο της εταιρείας να πουλήσει 5 εκατομμύρια μονάδες Kinect πριν την εκπνοή του έτους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Steve Ballmer, δήλωσε ότι αυτό που διαφοροποιεί το Xbox360 από τις ανταγωνίστριες κονσόλες, είναι ότι δεν είναι μια παιχνιδομηχανή αλλά ένα κέντρο ψυχαγωγίας, στο οποίο μπορεί κανείς να κοινωνικοποιηθεί ή ακόμα και να δει τηλεόραση. Το Hulu είναι προ των πυλών και το Xbox 360 είναι το μόνο σύστημα στο οποίο ο άνθρωπος είναι το χειριστήριο μέσω της φωνής του, των κινήσεών του και του σώματός του εν γένει. Το Kinect, σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν εκείνο βοήθησε την Microsoft να διευρύνει την απήχηση που είχε το Xbox 360 καθώς στα μάτια του κοινού δεν φαίνεται πλέον ως ένα απλό παιχνίδι για τα παιδιά αλλά ως ένα μέσο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια.