Ερωτική κομεντί
Σκην.: Λάγια Γιούργου Μουσ: Πλάτων Ανδριτσάκης Ηθ.: Αποστόλης Τότσικας, Ορφέας Αυγουστίδης, Πίχλα Βιτάλα, Ευσταθία Τσαπαρέλη
Ο Άρης και ο Στέλιος, μετακομίζουν σε ένα άγονο και απομακρυσμένο σημείο της Κρήτης και στήνουν ένα θερμοκήπιο. Η άφιξη της Κόρντοβα, μιας όμορφης Γερμανίδας, φέρνει αναστάτωση, ξυπνάει ερωτικούς πόθους και προκαλεί πρωτόγνωρα συναισθήματα. Η Κόρντοβα, ανάμεσα στους δύο φίλους βρίσκει τον ιδανικό άντρα, χωρίς ωστόσο να μπορεί να επιλέξει ανάμεσά τους αυτό που της ταιριάζει.
Ιλουστρασιόν παραγωγή με ελληνική σφραγίδα αυθεντικότητας σε ότι αφορά στη σκηνοθεσία και στη φωτογραφία, όχι όμως και στην σύλληψη των χαρακτήρων, που σχοινοβατούν επικίνδυνα μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Κινηματογραφημένη, στο σύνολό της η ταινία, στο αφιλόξενο πλην αισθαντικό τοπίο της Νότιας Κρήτης, περιγράφει μια αδικαιολόγητη ξεγνοιασιά, που προκύπτει από την παρατεταμένη εφηβεία των ηρώων, όπως αυτή ορίζεται από το σενάριο, αλλά και από τον νεανικό, αυθόρμητο αυτοσχεδιασμό των νέων ηθοποιών, δίχως την απαραίτητη σκηνοθετική παρέμβαση, που ασφαλώς θα οριοθετούσε την ίσαλο γραμμή της ισορροπίας.
Η συνειδητή επιλογή των δυο νέων, που δραπετεύουν από την Αθήνα, με όνειρα, προκειμένου να προσανατολιστούν επαγγελματικά, σκοντάφτει κάπου ανάμεσα στη μπύρα και το χόρτο, γεγονότα που σημειολογούν σε αίσθηση ατέλειας στο πανί, αλλά και σε ενστικτώδη αισθητική αντίδραση του θεατή.
Η εμφάνιση του θηλυκού πειρασμού, μετατρέπεται από συμπτωματική ενέργεια σε καταλύτη, αλλάζοντας τη ρότα της ταινίας στο δεύτερο μέρος, όπου όμως, όλοι και όλα μοιάζουν πλέον να βιάζονται ώστε να κλείσουν την υπόθεση και να φτάσουν στο ανελέητο φινάλε. Ένα φινάλε που απλά υπογραμμίζει το νεανικό αυθορμητισμό και τον ενσωματώνει σε μια αυτοκαταστροφική πράξη με εισιτήριο αλέ, χωρίς όμως ρετούρ?