Εργαλείo στα χέρια των πολιτών που έχουν παράπονα από τις υπηρεσίες που (δεν) προσφέρει ο ΟΤΕ αλλά και άλλοι πάροχοι, αποτελεί η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν τις καταγγελίες τους και ηλεκτρονικά, μέσα από μια απλή διαδικασία στην ιστοσελίδα www.eett.gr .
Η Επιτροπή απαντά εντός ολίγων ημερών, κοινοποιώντας στους καταναλωτές την επιστολή που στέλνει στον εκάστοτε πάροχο. Θαύματα… φυσικά δεν κάνει, απλά αν αρχίσουν οι πολίτες να αξιοποιούν τα μέσα που τους προσφέρονται για να καταγγείλουν κακοτεχνίες ή κακή παροχή υπηρεσιών, ίσως κάποιοι να φιλοτιμηθούν και να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Π.ΠΕΡ.