19.6 C
Chania
Σάββατο, 15 Μαρτίου, 2025

Αγώνας δρόμου για είσπραξη οφειλών

Αγώνα δρόμου για την είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών κάνει η Διοίκηση της Δ.Ε.Υ.Α.Β.Α., ενώ ήδη έχει προχωρήσει σε διακοπές υδρομέτρων.
Μάλιστα, όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος της Επιχείρησης, Γιάννης Σταματάκης, πέραν των ανακοινώσεων μέσω του Τύπου, αλλά και τον προσωπικών τηλεφωνικών ειδοποιήσεων στους οφειλέτες, η Δ.Ε.Υ.Α.Β.Α. είναι υποχρεωμένη -σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος- να προβεί σε βεβαίωση των οφειλών στην Εφορία.   
Ο κ. Σταματάκης ανέφερε ότι το ύψος των ανεξόφλητων οφειλών από ιδιώτες προς την Επιχείρηση, παρά τις προσπάθειες που έχουν καταβληθεί, παραμένει υψηλό.  
«Από 8 Μαΐου, που αναλάβαμε, έχουμε κάνει τεράστιες προσπάθειες να εισπράξουμε οφειλές καταναλωτών που είτε αφορούν καταναλωτές του πρώην Δήμου Νέας Κυδωνίας είτε των πρώην Δήμων Πλατανιά, Βουκολιών και Κολυμπαρίου. Σύμφωνα με τον νόμο είμαστε υποχρεωμένοι να εισπράξουμε αυτά τα ποσά. Γι’ αυτό πέραν των ειδοποιήσεων μέσω του Τύπου, τηλεφωνούμε προσωπικά και ειδοποιούμε για τις οφειλές, κάνοντας όσο μπορούμε ευκολίες και ρυθμίσεις για τους καταναλωτές», ανέφερε ο κ. Σταματάκης και συνεχίζοντας τόνισε ότι η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη, σύμφωνα με τον νόμο, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία για την εξόφληση της οφειλής να προχωρά σε διακοπές υδρομέτρων -πράγμα που ήδη έχει κάνει- και παράλληλα σε βεβαίωση των οφειλών προς την Εφορία.

ΚΑΛΕΣΜΑ
Στο μεταξύ, τόσο ο πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Β.Α., κ. Σταματάκης, όσο και ο αντιπρόεδρος, κ. Βουρδουμπάς, κάλεσαν τους καταναλωτές του νέου Δήμου Πλατανιά να επικοινωνούν άμεσα με την Εταιρεία, όταν διαπιστώνουν ότι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα με την ύδρευση ή την αποχέτευση.
«Θέλω να επισημάνω ότι σε ό,τι αφορά την ύδρευση και την αποχέτευση στον Δήμο μας θα πρέπει να γνωρίζουν οι δημότες μας ότι αρμόδια είναι η Δ.Ε.Υ.Α.Β.Α. και να απευθύνονται για οποιοδήποτε πρόβλημα στην τηλεφωνική γραμμή 2821084000, η οποία λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως», σημείωσε ο κ. Σταματάκης, ενώ ο κ. Βουρδουμπάς πρόσθεσε: «Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε καλή επαφή με τον κόσμο. Κάτοικοι, ειδικά Δημοτικών Διαμερισμάτων, που δεν ανήκαν μέχρι τώρα στη Δ.Ε.Υ.Α.Β.Α. και περιήλθαν μετά τον ´Καλλικράτη´, αργούν πολλές φορές να μας ειδοποιήσουν για ένα πρόβλημα νερού. Γι’ αυτόν τον λόγο έχουμε καλέσει τους προέδρους των Τοπικών Συμβουλίων, την Πέμπτη 4 Αυγούστου, σε μια συνάντηση για να επισημάνουμε ότι θα πρέπει να καταγράφουν τα προβλήματά τους».  
Ο κ. Βουρδουμπάς υπογράμμισε ακόμα ότι η Δ.Ε.Υ.Α.Β.Α. επιζητά την επικοινωνία με τους καταναλωτές στο πλαίσιο της προσπάθειας αναβάθμισης των υπηρεσιών της, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη: «Στόχος μας από την ημέρα που αναλάβαμε ήταν κατ’ αρχήν να δούμε θέματα ποιότητας και επάρκειας νερού σε όλα τα Δημοτικά Διαμερίσματα του Δήμου Πλατανιά και έχουμε ξεκινήσει ένα πρόγραμμα καθαρισμού των δεξαμενών. Ηδη είμαστε στη Δημοτική Ενότητα των Βουκολιών και καθαρίζουμε δεξαμενές, ελέγχουμε τις δεξαμενές, διαρροές, βάνες κ.λπ. Παράλληλα, έχουμε ξεκινήσει και έλεγχο ποιότητας, κάνοντας μικροβιακές και χημικές αναλύσεις για την ποιότητα του νερού που πίνει ο καταναλωτής, αναβάθμιση των δικτύων ύδρευσης, με την έννοια αντικαταστάσεων όπου χρειάζεται, προσθήκη χλωριοτήρων και ενεργοποίηση χλωριοτήρων παλιών, που δεν λειτουργούσαν, ώστε να εξασφαλίσουμε και την ποιότητα και την επάρκεια νερού».


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα