Κύριε διευθυντά,
είμαι κάτοικος στην οδό Σοφοκλή Βενιζέλου, όπου από τις 5 Μαΐου εκτελούνται έργα διαπλάτυνσης του δρόμου.
Αυτή τη στιγμή που σας γράφω τοποθετούνται τα κράσπεδα.
Το πρόβλημα έχει να κάνει με μια υπηρεσία του ευρύτερου δημόσιου τομέα και ειδικότερα με τον ΟΤΕ.
Από τις πρώτες ημέρες που ξεκίνησε το έργο πιθανόν να υπάρχουν τηλέφωνα κομμένα (τουλάχιστον έως πριν 10 ημέρες.)
Υπάρχει ένα ΚΑΦΑΟ, το οποίο, αν και κάποια στιγμή τοποθετήθηκε στη νέα του θέση, τα καλώδια είναι πρόχειρα κυριολεκτικά «πεταμένα» επάνω στο υπό κατασκευή πεζοδρόμιο μη επιτρέποντας στον εργολάβο να τοποθετήσει το κράσπεδο.
Ο ΟΤΕ ή τουλάχιστον οι υπάλληλοί του που επισκέπτονται την περιοχή λένε ότι πρέπει να τελειώσει το έργο για να σκάψουν το πεζοδρόμιο να βάλουν καλώδια, αλλά το παράδοξο είναι ότι ήδη υπάρχει τελειωμένο ένα μεγάλο μέρος του δρόμου με τα κράσπεδα, άρα ο οτε θα μπορούσε, αν είχε σωστό προγραμματισμό, να εργάζεται ήδη εκεί.
Κύριε διευθυντά,
οι εταιρείες κοινής ωφέλειας, όπως είναι ο ΟΤΕ, θα έπρεπε τουλάχιστον να έχουν μια ιδιαίτερη ευαισθησία ως προς την εξυπηρέτηση του πολίτη.
Θα έπρεπε να προλαμβάνουν αντί να δημιουργούν προβλήματα.
Επιτέλους κάποιος πρέπει να σκεφτεί όλους αυτούς τους κατοίκους της περιοχής που, αν και έχασαν με τη διαπλάτυνση αυτή μεγάλα κομμάτια γης, δεν παραπονέθηκαν, δεν δημιούργησαν προβλήματα και που υπομονετικά καθημερινά «τρώνε» σύννεφα σκόνης.
Αλήθεια… Αν στην περιοχή μας κατοικούσαν μεγαλοστελέχη του ως άνω οργανισμού θα υπήρχε αυτή η κατ’ εμέ αδιαφορία;
Μετά τιμής
Ροδουσάκης Αντώνης,
Σοφοκλή Βενιζέλου,
Κόκκινο Μετόχι