Η ταλαιπωρία των Χανιωτών που περιμένουν να συνδεθούν στο δίκτυο του ΟΤΕ καλά κρατεί… Ποιο είναι, όμως, το χειρότερο; Να μην μπορεί κανείς να έχει τηλέφωνο εν έτει 2011 στο κέντρο της πόλης ή να υπομένει την αδιαφορία των υπαλλήλων του Οργανισμού;
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, νεόδμητη πολυκατοικία στην περιοχή της Ευαγγελίστριας. Η αίτηση για παροχή τηλεφωνικής γραμμής έχει κατατεθεί εδώ και περισσότερους από 9 μήνες. Το πρόβλημα; «Ελλειψη δικτύου». Η… περιπέτεια, όμως, ξεκινά, όταν προσπαθεί ο καταναλωτής να βρει άκρη, ώστε να μάθει πότε περίπου θα αποκτήσει το πολυπόθητο τηλέφωνο σπίτι του. Το δρομολόγιο γνωστό. Πρώτη στάση στα κεντρικά του ΟΤΕ στην Τζανακάκη. Εκεί ο υπάλληλος, παραπέμπει τον καταναλωτή στον προϊστάμενο. Ο προϊστάμενος δηλώνει αναρμόδιος και παραπέμπει εκ νέου τον καταναλωτή στις τεχνικές υπηρεσίες στην οδό Μαργουνίου. Αν είναι τυχερός ο καταναλωτής θα βρει ανοικτή την πόρτα του κτηρίου και θα μιλήσει με κάποιον, ο οποίος -αφού δηλώσει αναρμόδιος- θα τον παραπέμψει σε κάποιον που υποτίθεται ότι είναι αρμόδιος. Αμ δε! Ούτε εκεί θα βρεθεί λύση. Η Μαργουνίου παραπέμπει -αόριστα- στην Αθήνα και ο παραλογισμός – κοροϊδία ολοκληρώνεται, όταν το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ ενημερώνει τον καταναλωτή πως αρμόδια για αυτά τα ζητήματα είναι η τεχνική υπηρεσία του ΟΤΕ στα Χανιά.
Από προϊστάμενο σε προϊστάμενο και από αναρμόδιο σε αναρμόδιο με λίγα λόγια.
Εύλογα, λοιπόν, διατυπώνεται η εξής απορία: Γιατί χρειάζονται τόσοι «προϊστάμενοι» και τόσοι «αρμόδιοι» στον ΟΤΕ Χανίων, από τη στιγμή που κανείς τους δεν είναι σε θέση να δώσει λύση στην ταλαιπωρία των πολιτών; Το μόνο που δεν έχουν πει -ακόμα- είναι ότι αρμόδια για τα τηλέφωνα στα Χανιά είναι η Μέρκελ, επειδή οι Γερμανοί έχουν την πλειοψηφία των μετοχών στον ΟΤΕ. Υπομονή. Θα το ακούσουμε και αυτό σίγουρα.