Στις 68 αναμένεται να φτάσουν οι αφίξεις κρουαζιεροπλοίων στα Χανιά το 2015 και στους 90.000 οι τουρίστες που θα μεταφέρουν σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν από λίγο το Λιμενικό Ταμείο Χανίων.
Το ενδιαφέρον στοιχείο για φέτος είναι ότι θα βάλουν πλοία τους στο λιμάνι της Σούδας 5 νέες εταιρείες κρουαζιέρας κάτι που όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Χανίων Κώστας Μπροκαλάκης οφείλεται στην εξωστρέφεια με την απευθείας επικοινωνία με τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης κρουαζιεροπλοίων παγκοσμίως στα κεντρικά τους γραφεία και παράλληλα τη βελτίωση-αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες και τα κρουαζιερόπλοια και τον γενικότερο εξωραϊσμό του Λιμένα της Σούδας.
[…] Ως Ηπειρώτης στην καταγωγή, εξ Ιωαννίνων ορμώμενος, καλώ τον κ. Πρωθυπουργό να σκεφθεί καθαρά και να τολμήσει. Να επαναστατήσει. Να φέρει το νέο. Να μη περιορισθεί μέσα σε ιδεοληπτικούς, οπισθοδρομικούς και μονολιθικούς τοίχους. Να τιμήσει τους Ηπειρώτες προγόνους του. Να κοιτάξει ψηλά. Στο ανώτερο. Στο ανοιχτό. Στο καθαρό. Στο ελεύθερο. Να κοιτάξει προς τα κορφοβούνια της Ηπείρου… ΥΓ. Στη χώρα μας δυστυχώς περνούν δεκαετίες ολόκληρες για να εφαρμόσουμε τα αυτονόητα. Το παράδειγμα της άρσης του καμποτάζ στα κρουαζιερόπλοια μετά από δεκαετίες ολόκληρες κατά τη διάρκεια των οποίων η Ελλάδα υπέστη τρομερή απώλεια εσόδων αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ποιός δεν θυμάται πχ. τα ανόητα ιδεοληπτικά εμπόδια που είχαν υψωθεί ώστε να μην επιτραπεί η έλευση κρουαζιερόπλοιων σε Ελληνικά λιμάνια; Και σήμερα; Δείτε εδώ. Καιεδώ. […]
[…] Ως Ηπειρώτης στην καταγωγή, εξ Ιωαννίνων ορμώμενος, καλώ τον κ. Πρωθυπουργό να σκεφθεί καθαρά και να τολμήσει. Να επαναστατήσει. Να φέρει το νέο. Να μη περιορισθεί μέσα σε ιδεοληπτικούς, οπισθοδρομικούς και μονολιθικούς τοίχους. Να τιμήσει τους Ηπειρώτες προγόνους του. Να κοιτάξει ψηλά. Στο ανώτερο. Στο ανοιχτό. Στο καθαρό. Στο ελεύθερο. Να κοιτάξει προς τα κορφοβούνια της Ηπείρου… ΥΓ. Στη χώρα μας δυστυχώς περνούν δεκαετίες ολόκληρες για να εφαρμόσουμε τα αυτονόητα. Το παράδειγμα της άρσης του καμποτάζ στα κρουαζιερόπλοια μετά από δεκαετίες ολόκληρες κατά τη διάρκεια των οποίων η Ελλάδα υπέστη τρομερή απώλεια εσόδων αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ποιός δεν θυμάται πχ. τα ανόητα ιδεοληπτικά εμπόδια που είχαν υψωθεί ώστε να μην επιτραπεί η έλευση κρουαζιερόπλοιων σε Ελληνικά λιμάνια; Και σήμερα; Δείτε εδώ. Καιεδώ. […]