Με τις λεγόμενες αεροπορικές εταιρείες “χαμηλού κόστους” έφτασαν οι περισσότεροι ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο Χανίων τον Μάιο, την ώρα που παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα για την πολιτική της Fraport απέναντι στις εταιρείες αυτές, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες.
Οπως προκύπτει από τα στοιχεία που έχουν τα “Χ.ν.” στη διάθεσή τους και παραθέτουμε αναλυτικά στους πίνακες, τον Μάιο στο αεροδρόμιο “Δασκαλογιάννης” έφτασαν 64.444 επιβάτες με πτήσεις χαμηλού κόστους (ποσοστό 43,2%), 23.113 με παραδοσιακούς αερομεταφορείς (15,5%) και 61.797 επιβάτες με πτήσεις από Tour Operators.
Στη Μάλτα η βάση συντήρησης της Ryanair
Την ίδια ώρα, κι ενώ η Ryanair κυριολεκτικά… παρακαλεί για διάλογο ώστε να επεκτείνει το πτητικό της πρόγραμμα στα Χανιά, το νησί της Μάλτας είδε να εγκαινιάζεται μια πολύ μεγάλη επένδυση της Ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ. H Rynair θα συντηρεί μέρος του στόλου της στο νησί της Μεσογείου, σε ένα πρότζεκτ που ξεκινά με 20 θέσεις εργασίας άμεσα, με στόχο να ξεπεράσει τις 250. Σημειώνεται ότι ήδη στη Μάλτα εργάζονται 250 άτομα σε θυγατρικές του Ομίλου Ryanair που έχουν την έδρα τους εκεί. Από την πρώτη πτήση της προς τη Μάλτα το 2006, η Ryanair έχει μεταφέρει σχεδόν 19 εκατομμύρια επιβάτες προς/από τη Μάλτα και ηγείται της ανάκαμψης της χώρας μετά την περίοδο της καραντίνας, με τον αριθμό ρεκόρ των 62 δρομολογίων αυτό το καλοκαίρι. Σημειώνεται ότι στη σχετική εκδήλωση παρουσίασης της επένδυσης παραβρέθηκαν ο Πρωθυπουργός της Μάλτας Robert Abela, ο υπουργός Οικονομικών Silvio Schembri, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rynair Έντι Γουίλσον και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Malta Air David O’Brien.