Και σαν να μην έφταναν οι προσδοκίες που εναποθέτουν πάνω μας η κοινωνία, οι συγγενείς, οι φίλοι, αλλά και εμείς οι ίδιοι, κατέφτασε αισίως και η 14η Φεβρουαρίου. Αυτή κι αν είναι μια μέρα φορτωμένη και φορτισμένη με προσδοκίες! Πώς θα επιβιώσουμε; Ορίστε μια συνοπτική καταγραφή των πέντε πιο συνηθισμένων – δημοφιλών τακτικών.
Η Ανθρωπιστική προσέγγιση
Πάνω απ’ όλα η Αγάπη! Τι κι αν δεν έχεις έτερον ήμισυ φέτος; Ο Άνθρωπος ως ύψιστη αξία είναι πάνω απ’ όλα. Θα μοιράσεις χαμόγελα, ευχές και κάρτες διανθισμένες με καρδούλες και αρκουδάκια σε όλους. Στο μπαμπά, στην μαμά, στους συναδέλφους, στην κολλητή και γιατί όχι και στο πετ σου.. Έτσι δεν κάνουν άλλωστε και στην Αμερική;
Η συμβατική
Ξόδεψες σχεδόν όλο το μηνιάτικο για να «βαφτείτε» εσύ και το σπίτι σου, από την κορφή ως τα νύχια, στα κόκκινα! Έκανες τα μποτέ σου! Καλόπιασες αρκούντως το έτερον ήμισυ. Παρέκαμψες τα τυχαία(;) νεύρα του των τελευταίων ημερών και άφησες επαρκή υπονοούμενα για το δώρο σου -«Δες τι όμορφο….!», συμπληρώσατε το κενό κατά βούληση-! Σήμερα είναι η μέρα σου και κανείς δεν πρόκειται να στη χαλάσει! Ούτε καν ο απρόθυμος βαλεντίνος σου…
Η Aρνηση
Ο Φεβρουάριος είναι αναμφισβήτητα ένας περίεργος μήνας. Έχει μόνο 28 μέρες. Ή μάλλον 27! Γιατί από τις 13 περνάει κατευθείαν στις 15. Για σένα το νούμερο 14 απλά δεν υπάρχει. Κλείνεις κινητά, σταθερά, μέσα παντοειδούς δικτύωσης, δηλώνεις ασθένεια στην δουλειά, αρνείσαι να δεις ή να μιλήσεις σε οποιονδήποτε! Θα περάσεις μια ήσυχη και χαλαρωτική μέρα, στον καναπέ σου, αγκαλιά με το παγωτό σου και μερικά -όχι και τόσο πολλά- κουτάκια σοκολατάκια.
Η ψευδοκούλ
Το περιμένεις πώς και πώς. Εχεις κανονίσει να βγεις με τις φιλενάδες σου. Θα ντυθείτε, θα στολιστείτε – έτσι για να βλέπουν οι υποψήφιοι τι χάνουν- θα πάτε στα καλύτερα μαγαζιά πρώτο τραπέζι πίστα… Ή ίσως και να μαζευτείτε σε κάποιο σπίτι, να δείτε ταινία, να φάτε πίτσα και να θάψετε με την άνεσή σας, τους πρώην σας. Οπως και να έχει, θα περάσετε τέεελειααα…
Η θεωρητική
Πρόκειται περί συνομωσίας. Παγκόσμιας και επαίσχυντης. Συνωμοσία κοσμηματοπωλών, ανθοπώλεων, εστιάτορων και πρωτίστως σχεδιαστών, παρασκευαστών και πωλητών λούτρινων. Ο καταναλωτισμός όμως, δεν θα περάσει! Ας παραμείνουμε και φέτος ενωμένοι αδέλφια και θα του καταφέρουμε ακόμα ένα καίριο πλήγμα.
Οποια πάντως προσέγγιση – στρατηγική επιβίωσης κι αν επιλέξετε, κάντε κουράγιο! Μέρα είναι, θα περάσει…
Υ.Γ. Οι παραπάνω προσεγγίσεις αφορούν ως επί το πλείστον, στους εκπροσώπους του γυναικείου φύλλου, καθώς πιστεύω ότι για τους άρρενες το σχετικό ζήτημα απλά δεν υφίσταται. Ακροθιγώς ίσως να τους αγγίζει το νούμερο τέσσερα, αν αρέσκονται στην θεωρητικολογία, ή το νούμερο πέντε, αν έχουν την ατυχία να είναι νυμφευμένοι ή να βρίσκονται σε σχέση την συγκεκριμένη ημερομηνία.
*Φιλόλογος