Πορεία προς τις Ευρωεκλογές µε την πολιτική αντιπαράθεση να επικεντρώνεται πού αλλού παρά στο θέµα της ακρίβειας.
Της ακρίβειας παντού… όπως επισηµαίνεται τους τελευταίους µήνες κατά κόρον από τους καταναλωτές που βιώνουν τις συνέπειές της και ανησυχούν για νέες ανατιµήσεις.
Και δεν είναι παράλογες οι ανησυχίες τούτες όταν πληροφορίες θέλουν να περνούν αυτές τις ηµέρες στα ράφια των σούπερ µάρκετ αυξήσεις έως 29% σε περισσότερα από 250 προϊόντα, µε περισσότερα από 150 να αφορούν σοκολάτες ή άλλα προϊόντα που περιέχουν κακάο.
Σαφώς, αν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν η κυβέρνηση θα βρεθεί σε µία ακόµη περισσότερο δύσκολη θέση από ό,τι σήµερα µε το θέµα της ακρίβειας, καθώς οι καταναλωτές, τα νοικοκυριά δεν θα αντέξουν νέες αυξήσεις.
Ήδη η πληθωριστική κρίση έχει οδηγήσει σε σηµαντική αλλαγή στις αγοραστικές τους συνήθειες.
Θα πρέπει, έτσι, να ληφθούν κρίσιµες αποφάσεις για µεγαλύτερη διαφάνεια στις τιµές που πληρώνουν οι καταναλωτές για προϊόντα τόσο των πολυεθνικών όσο και εγχώριων εταιρειών όπως και να ληφθούν επιπρόσθετα µέτρα ώστε να οδηγηθούµε στον αποπληθωρισµό.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.