Πολλά παράπονα για τα ραντεβού των τακτικών εξωτερικών ιατρείων στο Nοσοκομείο Χανίων, μεταφέρουν τις τελευταίες μέρες αναγνώστες στα “Χ.ν.”.
Συγκεκριμένα, το φαινόμενο που παρατηρείται τις πρώτες μέρες κάθε μήνα -καθώς τότε ανοίγουν τα ραντεβού – είναι οι πολίτες να μην βρίσκουν γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο και όταν τελικά βρουν, τα πρώτα διαθέσιμα ραντεβού να είναι μετά από 4-5 εβδομάδες (σε ειδικότητες όπως γαστρεντερολόγος) ή και μήνες στην περίπτωση ειδικοτήτων όπως ενδοκρινολόγου.
Ακόμη, πολίτες καταγγέλλουν ότι παρότι βρίσκονται ήδη εντός νοσοκομείου για επίσκεψη σε γιατρό και επιθυμούν να κλείσουν το επόμενο ραντεβού τους, οι εργαζόμενοι δεν τους εξυπηρετούν και τους ζητούν να τηλεφωνήσουν!
Σύμφωνα με τον διοικητή του ιδρύματος, Γιώργο Μπέα, αυτό συμβαίνει διότι λόγω κορωνοϊού έχει απαγορευτεί η εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία. Όπως εξηγεί ο κ. Μπέας, γίνεται προσπάθεια ώστε να εξυπηρετούνται κατ’ εξαίρεση κάποιες περιπτώσεις υπερηλίκων που έχουν αντικειμενική δυσκολία στο να ακολουθήσουν την ενδεδειγμένη διαδικασία, ωστόσο και πάλι υπάρχουν πολίτες που μένουν δυσαρεστημένοι.
ΑΝΑΓΚΗ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
Πάντως, ο κ. Μπέας αναγνωρίζει την ανάγκη εκσυγχρονισμού στο τηλεφωνικό κέντρο, κάτι το οποίο πρόκειται να δρομολογηθεί το επόμενο διάστημα. Όπως τονίζει στα «Χ.ν» πράγματι υπάρχει πρόβλημα στην διαχείριση των τηλεφωνημάτων, τα οποία είναι ιδιαίτερα αυξημένα τον καιρό της πανδημίας. «Υπάρχει τεράστια ζήτηση για τα ραντεβού διότι λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο κόσμος, όπως είναι λογικό επιδιώκει να εξεταστεί δωρεάν στους γιατρούς του νοσοκομείου» επισημάνει, σημειώνοντας πως παράλληλα τα ραντεβού έχουν αραιώσει λόγω της πανδημίας.
I can confirm that I had an appointment went to outpatients told OK go to see the doctor, only to find the clinic was closed, the out patience did not tell me they new the clinic was close. Given a not from a doctor, spent 1 hour trying to see my doctor no luck. Went for coffee and home.
This is so disgraceful as its to have a check up after my heart operation.
for me to make an appointment I tried every phone number sent 2 emails and a further note to the hospital its been a month and not one request has been dealt with.