Όπως ανακοίνωσε η ΔΕΥΑΒΑ αλλαγές θα πραγματοποιηθούν στον τρόπο εξυπηρέτησης πολιτών λόγω κορωνοϊού.
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση της επιχείρησης «στα πλαίσια αυτά παρακαλεί τους πολίτες να μην προσέρχονται στις υπηρεσίες της, παρά μόνο για τις απολύτως αναγκαίες και επείγουσες υποθέσεις.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης, οι συναλλαγές με τρίτους, πλην αυτών της καταβολής οφειλών σε Ταμεία, θα γίνονται μόνο μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (2821084000, info@deyaba.gr). Σε περίπτωση δήλωσης βλαβών, ή ζημιών θα μπορείτε να απευθύνεστε και στα τηλέφωνα 6970000932 και 6970000935. Εφόσον πρόκειται για συναλλαγές οι οποίες απαιτούν υποχρεωτικά φυσική παρουσία, αυτές θα είναι εφικτό να πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν συνεννόησης (με τα προαναφερόμενα μέσα).
Οι συναλλαγές καταβολής οφειλών προτείνεται να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω τραπέζης. Οι συνεργαζόμενες τράπεζες και οι λογαριασμοί κατάθεσης χρημάτων αναγράφονται πάνω στα έντυπα των εκδιδόμενων λογαριασμών. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, τότε για την παρουσία κοινού στην υπηρεσία θα προηγείται συνεννόηση μέσω τηλεφώνου. Η κατάθεση εγγράφων στο Πρωτόκολλο της ΔΕΥΑΒΑ θα γίνεται μόνο με ηλεκτρονικά μέσα. Εάν κάποιο έγγραφο δεν διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή, θα κατατίθεται στο πρωτόκολλο της Υπηρεσίας εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία, ώστε να ελαχιστοποιείται η φυσική αλληλεπίδραση με τον αρμόδιο υπάλληλο»