Οι καταναλωτές αναζητούν τις προσφορές σε είδη ένδυσης και υπόδησης, κάνουν συστηματική έρευνα αγοράς και παρόλα αυτά χρειάζεται να το σκεφτούν καλά πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν στην αγορά τους.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει και πλέον οι αγορές γίνονται με ιεραρχία των αναγκών. Είδη ένδυσης και υπόδησης αλλά και σπιτιού έμειναν στην άκρη προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες σε βασικά είδη.
Προτεραιότητα έχουν τα τρόφιμα και ακολουθεί η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών.
Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών δείχνει ότι:
- Οι 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις
- Οι 8 στους 10 έχουν αναβάλλει αγορές σε προσωπικά αντικείμενα
- Οι 7 στους 10 αγοράζουν φθηνότερες ετικέτες προϊόντων
- Οι 2 στους 3 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων
Σύμφωνα με την έρευνα, βασικό κριτήριο αγοράς σε ποσοστό 62% είναι η αγορά τροφίμων και μόνο, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να εμπιστεύεται τα σουπερμάρκετ ότι δεν θα υπάρξουν ελλείψεις προϊόντων και παράλληλα παρουσιάζεται μικρή κάμψη στις συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές.