Με µεράκι και διάθεση οι γονείς του δηµοτικού σχολείου Βαρυπέτρου πήραν µπογιάδες και πινέλα και, µε τη βοήθεια των µαθητών, προχώρησαν στον καλλωπισµό της αυλής, η οποία απέκτησε “χρώµα” και οµορφιά!
Μεταξύ άλλων εργασιών, έβαψαν τα παγκάκια, έφτιαξαν επιδαπέδια παιχνίδια, όπως τον “γκρινιάρη” και το “φιδάκι”, ενώ ζωγράφισαν και τις τέσσερις εποχές.
Ετσι, µε το άνοιγµα των σχολείων, οι µαθητές θα συναντήσουν µια… ανανεωµένη αυλή, πολύ πιο φιλική και η σχολική τους εµπειρία θα είναι πολύ πιο ευχάριστη.
Ξεχωριστή θέση σε αυτήν, έχει το “παγκάκι της φιλίας”! Ενα παγκάκι που ονοµάστηκε έτσι για να “στείλει” το µήνυµα του “εµείς”, της φιλίας και της δηµιουργικότητας στα παιδιά.
Η πρωτοβουλία για τον καλλωπισµό της αυλής ανήκει στον Σύλλογο Γονέων, τα µέλη του οποίου έκαναν αυτό που πολλές φορές δεν κάνει η πολιτεία: Το σχολείο τους πολύ πιο όµορφο και φωτεινό.
Στην πρωτοβουλία τους αυτή βρήκαν αρωγό και συµπαραστάτη τον νέο διευθυντή του σχολείου, Ευάγγελο Παγωνίδη.
Οπως µας λέει ο κ. Παγωνίδης «σε συνεργασία µε τον Σύλλογο Γονέων, στο άνοιγµα του σχολείου, αποφασίσαµε να δηµιουργήσουµε ένα σχολικό περιβάλλον ευχάριστο στα παιδιά για ένα πιο ανθρώπινο σχολείο που να στοχεύει πρώτα στη µάθηση και µετά στη γνώση, που να σέβεται την άποψη του µαθητή και να είναι σχεδιασµένο πάνω στα ενδιαφέροντα των παιδιών».
Ο κ. Παγωνίδης εξηγεί ότι την πρωτοβουλία «πήραν οι γονείς» και µε µπογιάδες και πινέλα προχώρησαν σε καλλωπισµό στον προαύλιο χώρο, προκειµένου να µπει περισσότερο χρώµα στο σχολικό περιβάλλον που είναι µέσα στη φύση».
Ο ίδιος σηµειώνει ότι οι γονείς, «έφτιαξαν παιχνίδια επιδαπέδια στην αυλή του σχολείου (γκρινιάρη, φιδάκι), παιχνίδια µε τα γράµµατα του αλφαβήτου, έχουν φτιάξει ζωγραφιές µε τις τέσσερις εποχές σε διάφορα σηµεία, όπως επίσης έβαψαν κάποια παγκάκια προκειµένου να καλλωπιστούν και να είναι πιο ευχάριστα και πιο ασφαλή για τα παιδιά µας. Στόχος είναι τα παιδιά να νιώθουν άνετα σε αυτό το περιβάλλον, να δηµιουργηθεί ένα περιβάλλον που να στοχεύει στην καλλιέργεια του ανθρώπου µέσω του πνευµατικού διαλόγου και του παιχνιδιού κυρίως γιατί ως γνωστόν η αποστολή του σχολείου στην εποχή µας είναι να ξεπερνάει την απλή εκµάθηση της διδακτέας ύλης που βρίσκεται κυρίως µέσα στα βιβλία ή µέσα στο διαδίκτυο και να δηµιουργεί ένα περιβάλλον περισσότερο βιωµατικό, περισσότερο ευχάριστο, περισσότερο καινοτόµο, γιατί οι προκλήσεις της νέας εποχής είναι πάρα πολλές».
Σύµφωνα µε τον διευθυντή του σχολείου, µαζί µε τους γονείς ήρθαν και µαθητές και βοήθησαν τον καλλωπισµό.
Ξεχωριστή στιγµή ήταν όταν παρακολούθησαν τις εργασίες γιαγιάδες και παππούδες που θυµήθηκαν τα παλιά σχολικά χρόνια.
«Μάλιστα µου είπαν γιαγιάδες ότι θυµήθηκαν τα παλιά χρόνια, τη δική τους παιδική ηλικία, όταν πήγαιναν στο σχολείο το καλοκαίρι και έβαφαν. Γι΄αυτό και ήρθαν µόνοι τους και θυµήθηκαν τα παλιά», λέει ο κ. Παγωνίδης ο οποίος υπογραµµίζει ότι «οι εργασίες τελείωσαν µόλις και µάλιστα οι γονείς έφτιαξαν και το παγκάκι της φιλίας. Ενα παγκάκι στο οποίο να µπορούν τα παιδιά να συζητούν και όχι να µαλώνουν. Ετσι, διαµόρφωσαν το παγκάκι της φιλίας στην αυλή του σχολείου».