Ποικίλες ήταν οι αντιδράσεις αναγνωστών στα κοινωνικά δίκτυα των “Χανιώτικων νέων” κάτω από την είδηση της παράδοσης στην κυκλοφορία του κόµβου Μουρνιών καθώς το έργο δεν έχει ακόµη ολοκληρωθεί!
Ο κόµβος δόθηκε στην κυκλοφορία από τη συµβολή µε την οδό Αγ. Μαρίνα µέχρι τη Ζυµβρακάκηδων και την Αναγνώστου Γογονή.
Για παράδοση της κυκλοφορίας και όχι ολοκλήρωση του έργου καθώς εκκρεµεί η κατασκευή µέρους των πεζοδροµίων και του φωτισµού έκανε λόγο ο διευθύνων σύµβουλος του ΟΑΚ κ. Παπαδογιάννης.
Παρακάτω δηµοσιεύουµε µερικά από τα σχόλια των αναγνωστών των “Χανιώτικων νέων”:
•Manolis Z.: «Σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα, σε αυτό το σηµείο θα κατασκευαζοταν µια όµορφη κυκλική πορεία και όχι φανάρια που σε ώρα αιχµής θα δηµιουργούν ουρές µέχρι το Κτεο και έως το σταυροδρόµι στο κόκκινο µετόχι… αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς η έννοια… κυκλική πορεία, δεν έχει φαίνεται διδαχτεί στους υπεύθυνους µηχανικούς που φτιάχνουν τις µελέτες για τους δηµόσιους αυτοκινητοδροµους… όπως πάντα Ελλάς τα µεγαλεία σου… πάντως, πάλι καλά που µετά από τόσα χρόνια τελείωσε εν τέλει, αν και λειψό…».
•Γιώργος Φ.: «Μπραβο… δηµιουργήθηκαν αµέσως θέσεις παρκινγκ… ακόµα και πάνω στον κεντρικό δρόµο.…».
•Μανόλης Κ.: «Ε σε ένα µήνα θα τον ξανασπάσουν για έργα… Θα ξέχασε κάποιος να περάσει καµιά σωλήνα, ίνες, καλώδια… τι πιο σύνηθες να συµβεί».
•Takis Z.: «Τι δόθηκε; Κοροϊδεύουν τον κόσµο! Οποιος έρχεται από Εθνικη οδό πρέπει να πάει µέσω ∆ΕΗ για να κατέβει στα Χανια. Μόνο η έξοδος από Χανιά έχει δοθεί».
•Manthos N.: «Με το καλό να τελειώσουν και οι εργασίες στο κέντρο…
Ας φανταστούµε τώρα πόσος καιρός θα περασει για να φτιαξουν τον ΒΟΑΚ…».
•Νικος Π: «Κάλιο αργά παρά ποτέ».
•Stelios E. G.: «Ωραίο και καλορίζικο το σταυροδρόµι! Μείωση φαναριών και ΚΟΜΒΟ πραγµατικό δεν βλέπω. Κρίµα».
•Mihalis Z: «Ε εντάξει ουτε 10 χρόνια δεν πέρασαν, τώρα θα σκάψουν να περάσουν καλώδια και µόλις τελειώσουν θα περάσουν σωλήνες, θα αφήσουν τις τρύπες 5, 6 ανοιχτές και πάει λέγοντας. Τα γνωστά!».
• Άννα ∆: «Για 1000µ. µετά 10 χρόνια, να βαρέσουµε κανονιοβολισµούς. Τα µισά καλώδια είναι ακόµη έξω και σε λίγο θα ξανασπάνε! ∆εν ντρέπονται καθόλου, αντί να κόβουν κορδέλες;».
Προσωπική άποψη: Πάντοτε όταν γίνεται κάποιο έργο( ακόμη και μετά από καθυστέρηση 10 ετών και βάλε) σίγουρα δεν θα μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες όλων. Σχετικά με τα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο αν έπρεπε να μπουν φανάρια ή κυκλικός κόμβος αυτό είναι κάτι που το κρίνουν αρμόδιοι συγκοινωνιολόγοι. Δεν είναι μια απλή διαδικασία όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι. Δεύτερον θεωρώ πώς μόνο θετικά μπορούμε να δούμε το έργο καθώς πλέον δεν επικρατεί αυτό το χάος στην οδό Μουρνιών που υπήρχε παλιά όπου όλοι οι οδηγοί και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ερχόμενοι από την οδό Ζυμβρακάκηδων έπρεπε να κάνουν ζικ ζακ για να βγούνε στην Μουρνιών, πράγμα που δημιουργούσε απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Γογονή. Θέλω να καταλήξω ότι ήταν μέγιστης σημασίας η μονοδρόμηση μέρος της Μουρνιών ως είσοδο της πόλης και την διάνοιξη της επέκτασης της Ζυμβρακάκηδων ως έξοδος. Έτσι αποσυμφορίζεται σημαντικά η Γογονή.
Καλό θα είναι να βλέπουμε τα θετικά, γιατί σίγουρα κανένα έργο στην αιωνιότητα δεν θα παραδοθεί χωρίς ατέλειες.