Σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες ανακατασκευής του πολύπαθου θεάτρου “Δ. Βλησίδης” στο Κουμ Καπί.
Στόχος των εργασιών είναι η θωράκιση του θεάτρου από την υγρασία.
Οι εργασίες με προϋπολογισμό περίπου 20.000 ευρώ θα διαρκέσουν τρεις μήνες.
Προβλέπεται να γίνει μόνωση του κτηρίου εξωτερικά και περιμετρικά, μόνωση και στήριξη της οροφής με νέα υλικά (καθώς υπήρχε πτώση κομματιών της) ενώ εσωτερικά πρόκειται να τοποθετηθεί κλιματισμός (ο παλιός δεν λειτουργούσε).
Στο σχεδιασμό της Κ.Ε.Π.ΠΕ.ΔΗ.Χ. – Κ.Α.Μ. είναι οι εργασίες να συνεχιστούν και εσωτερικά με αποκατάσταση των φθορών του κτηρίου, αντικατάσταση του ηλεκτρολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού κ.α Μια αναγκαία παρέμβαση που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και καιρό, παίρνει το δρόμο της…
Ανακατασκευάζεται το θέατρο “ Δ. Βλησίδης”

Αντικατάσταση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού; Μήπως συμπεριλαμβάνεται στις εργασίες και η επανεγκατάσταση των 4 εξωτερικών καμερών ασφαλείας που έχει πλέον στην αποθήκη η ΚΕΠΠΕΔΗΧ-ΚΑΜ από τότε που τις ξήλωσαν άρον-άρον προκειμένου να μην δώσουν σχετική Αναφορά στην ανεξάρτητη Αρχή (ΑΠΔΠΧ); Ενημερώνω τους συνδημότες μας πως στη σχετική Δίκη ο υπεύθυνος για την εγκατάστασή τους κρίθηκε «αθώος» αλλά δεν θα μάθουμε ποτέ εάν οι κάμερες τελικά ήταν «νόμιμες» ή «παράνομες». Ομοίως όπως έγινε και με τις εξωτερικές κάμερες στα σχολεία των Χανίων, αφού η ανεξάρτητη Αρχή αρχειοθέτησε την υπόθεση χωρίς να έχει αποφασίσει για το εάν οι κάμερες τελικά ήταν «νόμιμες» ή «παράνομες». Υπάρχει κανείς που αναρωτιέται πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη εξωτερικές κάμερες σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια των Χανίων; Συμβαίνει κάτι που οι Χανιώτες δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί;
Αφού είπαμε για τις κάμερες ας πούμε κάτι και για τα γκράφιτι, το ίδιο κάνει άλλωστε! Η κύρια δικαιολογία που ειπώθηκε τότε για την εγκατάσταση των 4 εξωτερικών καμερών στο κτήριο ήταν η αποφυγή των φθορών από τα γκράφιτι, τη μοναδική φθορά επί κτηρίου που δεν ενεργοποιεί το συναγερμό ασφαλείας – στο «Θέατρο Βλησίδη» υπήρχε ήδη συναγερμός ασφαλείας. Συνεπώς για να μην υπάρχει δικαιολογία για τις κάμερες αρκεί να μην υπάρχει το κοινωνικό πρόβλημα των γκράφιτι. Αυτό ακριβώς επιτυγχάνει η εφαρμογή του πρότυπου «Μοντέλου αντιμετώπισης του προβλήματος των γκράφιτι» στα Χανιά. ΟΧΙ γκράφιτι σημαίνει ΟΧΙ κάμερες.
Δεν υπάρχει τίποτε προσωπικό εναντίον των γκραφιτάδων, όπως για παράδειγμα αυτόν που έγραψε επάνω στην μαύρη μεταλλική πόρτα του «Θεάτρου Βλησίδη», τον WAZ, της ομάδας γκράφιτι ΜΑΤΙ, ο οποίος και αυτός λόγω του «Μοντέλου» σταμάτησε πρόσφατα πολύ απότομα τη δράση του. Απλά για να μην υπάρχει το πρόβλημα των γκράφιτι δεν πρέπει να υπάρχουν στην πόλη γκραφιτάδες.