Σήμερα Παρασκευή, θα αναρτηθούν στα σχολεία σταδιακά έως το μεσημέρι, οι βαθμολογίες των υποψηφίων των ΓΕΛ και στις 14.00 στην ιστοσελίδα του Υπουργείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.results.it.minedu.gov.gr.
Την Τετάρτη, 22 Ιουνίου θα αναρτηθούν στα σχολεία, σταδιακά έως το μεσημέρι, οι βαθμολογίες των υποψηφίων των ΕΠΑΛ και στις 14.00 στην ιστοσελίδα του Υπουργείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.results.it.minedu.gov.gr.
Εξάλλου, ξεκίνησαν ήδη οι διαδικασίες για την υποβολή μηχανογραφικών δελτίων (Μ.Δ.) 2016 και ολοκληρώνονται την Παρασκευή 8 Ιουλίου, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Στο μεταξύ, συνωστισμός στις μεσαίες βαθμολογίες προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας. «Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, με αποτέλεσμα να έχουμε φέτος καλύτερες κατανομές» ανέφερε χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Γιάννης Παντής.
«Ο πρώτος μεγάλος στόχος για το 2016 επιτεύχθηκε. Οι εξετάσεις είχαν απόλυτη επιτυχία και ήταν από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές εξετάσεις των τελευταίων ετών. Στη στοχοποίηση και στις πρωτοφανείς επιθέσεις που δέχεται το υπουργείο Παιδείας, απαντάμε με έργο. Θα επιτευχθεί και ο δεύτερος στόχος που είναι το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο, ένα στοίχημα 30ετίας. Εργαζόμαστε ήδη για να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί και τα βιβλία στην ώρα τους, την πρώτη ώρα της νέας σχολικής χρονιάς» ανέφερε, από την πλευρά του, ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης.
«Οι εξετάσεις φέτος, όπως ξέρετε, ήταν διπλές. Ήταν το παλαιό και το νέο σύστημα. Με αυτή την έννοια ήταν πιο δύσκολο να διενεργηθούν. Διενεργήθηκαν με άψογο τρόπο και ήθελα να συγχαρώ εδώ όλους τους συντελεστές» πρόσθεσε ο κ. Φίλης.
«Επίσης, ήταν θέματα διαβαθμισμένα ως προς τη δυσκολία τους. Δεν ήταν θέματα εξόντωσης, ούτε θέματα απλώς ενός διαβατηρίου για να περάσουν με ευκολία τα παιδιά στα πανεπιστήμια. Ήταν θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας, όπως πρέπει να είναι, έτσι ώστε να γίνεται μια σωστότερη επιλογή των παιδιών» συμπλήρωσε.
Στις εξετάσεις μπήκαν συνολικά 650 θέματα, τα οποία όπως τονίστηκε «ήταν από το βιβλίο, δηλαδή από την τάξη διδασκαλίας».
Ως προς τις επιδόσεις των μαθητών, στα αρχαία ελληνικά έγραψε πάνω από τη βάση το 47,35%, ενώ αρίστευσε το 10,25%. Στα λατινικά το 69,09% και στην ιστορία το 52,23%. Αντιστοίχως στα μαθηματικά θετικών σπουδών πάνω από τη βάση έγραψε το 53,24%, στη φυσική το 69,5% και στη χημεία το 75,27%.