Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες και την αναβάθμιση των διοικητικών διαδικασιών του, αναφέροντας πως «σε ένα σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η προσφορά ψηφιακών διοικητικών υπηρεσιών από ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου της ακαδημαϊκής κοινότητας είναι μία μεγάλη πρόκληση διότι:
• προσφέρει στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα εξυπηρέτησης χωρίς φυσική παρουσία
• προσφέρει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης εκτός του τυπικού ωραρίου λειτουργίας
• μειώνει τη γραφειοκρατία
• η εξυπηρέτηση των χρηστών τίθεται σε απόλυτη προτεραιότητα
• υιοθετούνται καινοτόμες διαδικασίες για τη διεκπεραίωση καθημερινών διοικητικών θεμάτων
• καθιερώνεται ένα φιλικό σύστημα υπηρεσιών προς όλα τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας αλλά και τους επισκέπτες».