Ανοδικά κινούνται οι πωλήσεις της Dacia την τελευταία δεκαετία, αφήνοντας θετικά μηνύματα για τη συνέχεια, ειδικά μετά την κυκλοφορία του νέου Duster. Φέτος μέχρι στιγμής η μάρκα κατάφερε να πουλήσει περίπου 700.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως καταγράφοντας αύξηση 15% σε σχέση με πέρσι. Η ανοδική πορεία της εταιρείας ξεκίνησε από το 2008, όταν οι πωλήσεις της συγκεκριμένης χρονιάς ήταν 258.372 μονάδες, για να φθάσουν την επόμενη χρονιά τις 291.599. Έτσι με δεδομένο ότι κάθε χρόνο η πορεία ήταν ανοδική (325.193 το 2010, 323.145 το 2011, 345.104 το 2012, 399.605 το 2013, 474.623 το 2014, 511.459 το 2015, 542.443 το 2016, 610.153 το 2017) φαίνεται ότι υπάρχουν χιλιάδες φανατικοί φίλοι που παραμένουν πιστοί στην μάρκα και την επιλέγουν συνειδητά.
Οι επικεφαλής της εταιρείας θεωρούν ότι τα νούμερα των πωλήσεων θα ανέβουν τα επόμενα χρόνια ακόμη περισσότερο, ειδικά μετά την προώθηση των μοντέλων Sandero hatchback και van Dokker. Κάνοντας μια αξιολόγηση των ατόμων που επιλέγουν Dacia, διαπιστώθηκε ότι το 55% είναι αποκλειστικά φίλοι της μάρκας. Περίπου το 10% των αγοραστών προέρχονται από τη Renault και τα υπόλοιπα μετακινούνται από το χώρο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Εντός των κατόχων της Dacia, η τάση είναι ότι ορισμένοι ιδιοκτήτες Logan και Sandero κινούνται προς την αγορά του νέου Duster.