“Οχι” στην πώληση του αεροδρομίου Χανίων λέει με ψήφισμά της η γενική συνέλευση της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ελλάδος.
Οπως ανακοινώθηκε από την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, στον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων, Απόστολο Βουλγαράκη, παρέδωσε την Δευτέρα, το μέλος του Δ.Σ. της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΓΣΕΑΕ), κ. Νικόλαος Βεστάκης, το ψήφισμα της Γενικής της Συνέλευσης το οποίο απεστάλη στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χρήστο Σπίρτζη, την 1η Οκτωβρίου 2015.
Με το ψήφισμα εκφράζουν την αντίθεσή τους στην πώληση των Αεροδρομίων της Χώρας μας, με ιδιαίτερη αναφορά στο Αεροδρόμιο Χανίων.
Στο ψήφισμά της η ΓΣΕΑΕ ορίζει επίσης το προαναφερόμενο μέλος του Δ.Σ. της, κ. Νικόλαο Βεστάκη, ως εκπρόσωπό της σε όποιες ενέργειες και δράσεις προβούν οι φορείς των Χανίων και της Κρήτης κατά της ιδιωτικοποίησης του Αεροδρομίου.
Για ποιο λόγο η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ελλάδος. είναι αντίθετοι με την πώληση των αεροδρομίων
Θα πρέπει όλοι οι Έλληνες αλλά και οι φορείς να έχουν γνώση των θεμάτων πριν πάρουν την όποια απόφαση ως ενώσεις , φορείς ή σύλλογοι.
Σας γνωρίζω ότι το επίπεδο παροχής υπηρεσιών των σημερινών αεροδρομίων πλην εξαιρέσεων όπως και το επίπεδο παροχής υπηρεσιών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας είναι κατηγορίας 4 . Υπάρχουν 4 επίπεδα παροχής υπηρεσιών και η χώρα μας είναι κάτω και από την Βουλγαρία . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνονται εκατομμύρια ευρώ από τις πτήσεις των πολιτικών αεροσκαφών διότι η κάθε πτήση πληρώνει ανά χιλιόμετρο εντός των FIR Αθηνών δηλαδή ένα αεροσκάφος που μπαίνει από την Κέρκυρα και βγαίνει από το Καστελόριζο πληρώνει παρεχόμενες υπηρεσίες βάσει της κατηγορίας αυτών. Επομένως η χώρα μας έχει λιγότερα έσοδα ανά χιλιόμετρο από την Βουλγαρία που είναι επιπέδου 3. Άλλος σημαντικός παράγοντας που τον κρύβει η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας είναι η δημιουργία ενός FIR Ελλάδος Ιταλίας Κύπρου και Μάλτας ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις των αεροσκαφών στο έδαφος με σκοπό την μείωση της ρύπανσης από τα καυσαέρια , της ηχορύπανσης αλλά και την μείωση του κόστους των ναύλων ενώ παράλληλα θα δώσει νέες θέσεις εργασίας Η σημερινή κατάσταση των αεροδρομίων δεν μπορεί να δώσει την ανάπτυξη που απαιτείται με την νοοτροπία του Δημοσίου και είναι απορίας άξιον όταν Ιδιωτικοί φορείς παρασύρονται από Δημοσίους υπαλλήλους για την ματαίωση της πώλησης Επειδή υπάρχουν παχυλά επιδόματα στην υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας χωρίς να δικαιολογούνται εκ της θέσεως θα έπρεπε οι φορείς να είναι ποιο προσεκτικοί Δεν έχετε παρά να κάνετε εκτενές ρεπορτάζ επί των όσων αναφέρω για την απόδειξη αυτών . Ας απαντήσει η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας σε ποια κατηγορία είναι η παρεχόμενες υπηρεσίες αρχικά, τα υπόλοιπα θα τα βρείτε στην πορεία.
Παναγιώτης Δημητριάδης