Επιστολή στα “Χ.ν.” για την ακύρωση πτήσεων απέστειλε η Ryanair. Η εταιρεία αναφέρει: «Οι δύο συγκεκριμένες πτήσεις από Χανιά προς Αθήνα και από Χανιά προς Φρανκφούρτη στις 3 Οκτωβρίου καθυστέρησαν λόγω προβλήματος υγείας ενός των μελών του πληρώματος θαλάμου επιβατών. Στους επιβάτες προσφέρθηκαν κουπόνια για τρόφιμα και ροφήματα ενώ και οι δύο πτήσεις αναχώρησαν αργότερα το μεσημέρι. Η Ryanair ζητάει συγγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία μπορεί να προκλήθηκε από αυτήν την καθυστέρηση».
Τα κουπόνια ήταν για καφέ ή νερό (ούτε καν για Coca Cola) και το φαγητό ήταν ένα σάντουϊτς ζαμπόν – τυρί (χωρίς οτιδήποτε άλλο μέσα). Ευτυχώς υπάρχει η πρόνοια της Ε.Ε. για αποζημίωση…
Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νόμο, που μου έστειλε η Ryan air, προβλέπετε ότι για ακύρωση μεγαλύτερη των 3 ωρών, και για <1500μιλια, ο κάθε επιβάτης δικαιούται αποζημίωση €250. Με ενημέρωσαν οτι θα λάβω κάτι λιγότερο απο €37. Αποζημίωςη αρκετή για άτομα, που έχασαν ανταποκρίσεις, πλήρωσαν ξενοδοχειο ή φαγητό, ακύρωσαν τον λόγο του ταξιδιού τους, ή αναγκάστηκαν να περιμένουν 10 ώρες στο αεροδρόμιο ;