Επιστολή στα “Χ.ν.” για την ακύρωση πτήσεων απέστειλε η Ryanair. Η εταιρεία αναφέρει: «Οι δύο συγκεκριμένες πτήσεις από Χανιά προς Αθήνα και από Χανιά προς Φρανκφούρτη στις 3 Οκτωβρίου καθυστέρησαν λόγω προβλήματος υγείας ενός των μελών του πληρώματος θαλάμου επιβατών. Στους επιβάτες προσφέρθηκαν κουπόνια για τρόφιμα και ροφήματα ενώ και οι δύο πτήσεις αναχώρησαν αργότερα το μεσημέρι. Η Ryanair ζητάει συγγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία μπορεί να προκλήθηκε από αυτήν την καθυστέρηση».
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Τα κουπόνια ήταν για καφέ ή νερό (ούτε καν για Coca Cola) και το φαγητό ήταν ένα σάντουϊτς ζαμπόν – τυρί (χωρίς οτιδήποτε άλλο μέσα). Ευτυχώς υπάρχει η πρόνοια της Ε.Ε. για αποζημίωση…
Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νόμο, που μου έστειλε η Ryan air, προβλέπετε ότι για ακύρωση μεγαλύτερη των 3 ωρών, και για <1500μιλια, ο κάθε επιβάτης δικαιούται αποζημίωση €250. Με ενημέρωσαν οτι θα λάβω κάτι λιγότερο απο €37. Αποζημίωςη αρκετή για άτομα, που έχασαν ανταποκρίσεις, πλήρωσαν ξενοδοχειο ή φαγητό, ακύρωσαν τον λόγο του ταξιδιού τους, ή αναγκάστηκαν να περιμένουν 10 ώρες στο αεροδρόμιο ;